וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י: "שבדיה הפכה את המשחק לשדה קרב". ונטורה: "לא מופתע"

בלם נבחרת איטליה שספג מרפק מטויבונן אחרי 30 שניות, זעם על האגרסיביות השבדית: "השופט היה צריך למנוע את זה". המאמן, שספג ביקורת על הספסול של אינסינייה: "הם לא הגיעו למצבים"

ג'אן פיירו ונטורה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
הרבה תירוצים. ונטורה/GettyImages

נבחרת איטליה סיימה די כצפוי במקום השני בבית מוקדמות המונדיאל מאחר ששיחקה בבית הישראלי עם נבחרת ספרד האימתנית, אולם אמש (שישי) האזורי ספגו מכה קשה כשהפסידו 1:0 בשבדיה במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף והם בסכנה ממשית של אי העפלה למונדיאל שייערך ברוסיה בקיץ הבא.

ג'אן פיירו ונטורה המאמן האיטלקי שנמצא תחת מתקפה תקשורתית, אמר לאחר המשחק: "התוצאה הזו מעצבנת כי היא היתה צריכה להיות שונה, אבל היא לא משנה כלום. אנדראה בלוטי נגח החוצה משישה מטר ודרמיאן בעט לקורה. יש לנו 90 דקות לשנות את המצב ונראה מה יהיה".

המאמן התייחס ליריבה ואמר: "אני לא מופתע מהגישה שלהם למשחק, ידעתי שהם ישחקו ככה. במונחים של הגנה, לא איפשרנו להם להגיע לשום מצב משום שאני לא זוכר את בופון הודף. היינו יכולים לשחק טוב יותר, אבל מה שלא עשינו היום, אני בטוח שנעשה ביום שני".

שחקן נבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י. GettyImages
לא אהב את המשחק השבדי. בונוצ'י/GettyImages

אם לא די בהפסד הכואב, הרי שנבחרת איטליה איבדה למשחק הגומלין אולי את השחקן הכי חשוב שלה - מרקו וראטי שקיבל צהוב והוא מושעה בשל כך מהגומלין. אחת הסיבות לביקורת הקשה שסופג ונטורה היא ההחלטה לספסל על לורנצו איניסינייה המצוין. כוכבה של נאפולי נכנס למשחק רק בדקה ה-76 במקום וראטי וגם הוא לא הבין בהתחלה מדוע הוא נכנס לשחק כקשר במרכז השדה, למרות שתפקידו בנאפולי הוא קיצוני שמאלי.

אינסינייה התייחס לחילוף ואמר: "המאמן יודע איזה סוג של שחקן אני ואני מנסה לתת את המאה אחוז שלי בכל עמדה שבה אשחק. הוא שאל אותי אם אני מרגיש מוכן להחליף את וראטי ואמרתי שכן משום שכל תפקיד בנבחרת הלאומית הוא חשוב".

לאונרדו בונוצ'י, בלמה של מילאן שספג מרפק מאולה טויבונן אחרי 30 שניות בלבד בסולנה, תקף: "השופט היה צריך לעשות הרבה יותר כדי למנוע מהשבדים להפוך את המשחק הזה לשדה קרב. אבל אנחנו מתרכזים ביום שני, כי נבחרת כמו איטליה חייבת להיות במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully