וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ונטורה יפוטר באופן מיידי גם אם איטליה תעפיל למונדיאל"

בארץ המגף טוענים כי המאמן הנוכחי לא ידריך את האזורי ברוסיה גם אם איטליה תעבור את שבדיה (ב', 21:45, ספורט 2). המועמדים להחליפו: קרלו אנצ'לוטי, אנטוניו קונטה ולואיג'י די ביאג'יו

ג'אן פיירו ונטורה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
בדרך החוצה בכל מקרה? ונטורה/GettyImages

עוד לפני שנבחרת איטליה עלתה למשחק המכריע נגד שבדיה בפלייאוף המונדיאל (שני, 21:45, ספורט 2) בארץ המגף סבורים כי ימיו של ג'אן פיירו ונטורה בתפקיד מאמן האזורי ספורים. ההפסד 1:0 לשבדים במשחק הראשון ובמיוחד היכולת החלשה הגבירו את ההערכות כי גם אם איטליה תעפיל בסופו של דבר למונדיאל ונטורה לא יעמוד על הקווים ברוסיה ויוחלף במאמן אחר באופן מיידי.

על פי ההערכות המועמדים הבולטים להחליף את ונטורה הם קרלו אנצ'לוטי שפוטר לאחרונה מבאיירן מינכן, מאמן האזורי לשעבר אנטוניו קונטה המאמן את צ'לסי ומאמן הנבחרת הצעירה של איטליה לואיג'י די ביאג'יו. על פי מידע שבידי ה"גאזטה דלו ספורט" מיד אחרי המשחק השני נגד שבדיה ההתאחדות תפנה לאנצ'לוטי ותבקש ממנו לקחת על עצמו את הג'וב בנבחרת. אם הוא יסרב סביר להניח שלואיג'י די ביאג'ו יהיה זה שיחליף את ונטורה.

עוד בנושא
עשרות אלפים חגגו: "גאים בדגל של מרוקו ששוב יונף במונדיאל"
ראשון בפלייאוף המונדיאל: שוויץ וקרואטיה צעד קטן מהעפלה
יקבל מנוחה: ליאו מסי שוחרר מסגל ארגנטינה למשחק מול ניגריה

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יגיע לאזורי? ונטורה/רויטרס

יש לציין כי ספקולציות בנוגע לעתידו של ונטורה צצו לא מעט בחודשים האחרונים ורק לפני כמה שבועות דווח בארץ המגף כי ונטורה עשוי להיות מוחלף בפאביו קאפלו שאימן עד לאחרונה בסין. המהלך הזה לא יצא בסופו של דבר לפועל, אך כעת נראה שלאור היכולת החלשה במשחק מול שבדיה הסיכוי למינוי מאמן חדש לאזורי בזמן הקרוב ביותר התגבר מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully