וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצאלי: "איטליה חייבת להיות מאוחדת". גרנקוויסט: "הלחץ עליהם"

בלם נבחרת איטליה קרא לאחדות לקראת המשחק הגורלי מול שבדיה (21:45, ספורט 2): "כולם יודעים כמה המשחק הזה חשוב". בלם שבדיה פתח בלוחמה פסיכולוגית: "הם לא החמיצו מונדיאל מ-1958"

נבחרת איטליה תארח הערב (שני, 21:45, ספורט 2) את נבחרת שבדיה ותנסה למחוק את ההפסד 1:0 מהמפגש הראשון שנערך בסולנה ביום שישי. אם האזורי לא יצליחו להשלים מהפך, הם יישארו מחוץ למונדיאל לראשונה מזה 60 שנה וכל איטליה עוסקת במשחק הקריטי שמצפה לנבחרת שלה. ג'אן פיירו ונטורה צפוי להמשיך בסופו של דבר עם מערך של 3:5:2 עם שינויים פרסונליים כאשר מנולו גאביאדיני צפוי לפתוח בחוד במקום אנדראה בלוטי ואילו ג'ורג'יניו קשרה של נאפולי יחליף בהרכב את מרקו וראטי המוצהב. לורנצו אינסינייה, אולי הכוכב האיטלקי הכי גדול, צפוי להתחיל שוב את המשחק הזה מהספסל.

עוד בנושא:

"ימים לחוצים": איטליה מפחדת להישאר מחוץ למונדיאל אחרי 60 שנה
דיווח: "ונטורה יפוטר באופן מיידי גם אם איטליה תעפיל למונדיאל"

אנדראה ברצאלי נבחרת איטליה. AP
חייב ניצחון. אנדראה ברצאלי/AP

אנדראה ברצאלי בלמה של יובנטוס קרא לאוהדי איטליה להתאחד לקראת המשחק כשאמר: "אין יותר מדי זמן לדיבורים. אנחנו צריכים מעשים ולא דיבורים עכשיו. נצטרך לתת הופעה טובה כדי להתגבר על התוצאה מהמשחק הראשון. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב וחייבים להיות מרוכזים ונחושים. כל איטליה צריכה להיות מאוחדת, בסופו של יום כולם רוצים להעפיל למונדיאל ברוסיה, אחדות היא הכרחית עכשיו".

אנדראס גרנקוויסט בלמה של שבדיה ניסה להלחיץ את האיטלקים כשאמר: "כל הלחץ על איטליה. זו נבחרת שמשחקת כדורגל נהדר ולא החמיצה מונדיאל מאז 1958. מצד שני לנו אין מה להפסיד וניתן את הכול, בדיוק כמו שעשינו בשטוקהולם".

סבסטיאן לארסון קשרה של נבחרת שבדיה אמר: "זה לא משחק שגרתי שבו אתה יכול לחגוג שלוש נקודות אחרי הניצחון, עשינו את חצי הדרך לקראת החלום. אנחנו מודעים למשימה שניצבת לפנינו. רצינו מאוד לשמור על רשת נקייה במשחק הראשון ועשינו את זה. כעת נשמור על צניעותו ונעשה ככל שביכולתנו כדי להעפיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully