וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הונדורס טוענים: "אוסטרליה מפעילה מזל"טים כדי לרגל אחרינו"

המתח לקראת המשחק שיכריע את זהות העולה למונדיאל (רביעי, 11:00, אין שידור) מתגבר ומאמן הונדורס חוסה לואיס פינטו תקף: "חבל שמדינה תרבותית כמו אוסטרליה משתמשת בשיטות כאלו"

טומי יוריץ' נבחרת אוסטרליה. רויטרס
יעלה למונדיאל? טומי יוריץ' מנבחרת אוסטרליה/רויטרס

אוסטרליה והונדורס יתייצבו מחר (רביעי, 11:00) למשחק המכריע על הכרטיס הלפני אחרון למונדיאל ברוסיה. המשחק הראשון בין שתי הנבחרות הסתיים ב-0:0 והדבר מעורר לחץ רב אצל ה"סוקרוס" שנחשבו לפייבוריטים ערב המפגש. ניקיטה רוקוביציה ממכבי חיפה שנכנס כמחליף בדקה ה-89 בנבחרת אוסטרליה במשחק הראשון צפוי לפתוח גם הפעם על הספסל. החלוץ טים קאהיל שנעדר מהמפגש הראשון בגלל פציעה צפוי להיות כשיר אצל האוסטרלים.

ובינתיים הלוחמה הפסיכולוגית בין שני הצדדים בעיצומה. זאת לאחר שהצוות המקצועי של נבחרת הונדורס האשים את האוסטרלים בריגול אחריהם באמצעות מזל"טים. מאמן הונדורס חוסה לויאס פינטו התייחס לנושא ואמר: "לעקוב באופן חשאי אחרי האימונים של היריבה זו הפרה של כללי הפייר פליי של פיפ"א. זה מפליא שנבחרת ממדינה תרבותית כמו אוסטרליה תשתמש בשיטות כאלו. אני מקווה שזה לא יפריע לנו לנצח אותם ולחזור הביתה עם כרטיס למונדיאל".

כדי לחזק את הטענות פרסה ההתאחדות של הונדורס סרטון בו לכאורה נראה כלי טיס מעל אימון הנבחרת". בנבחרת אוסטרליה לא הגיבו רשמית לטענות של אנשי הונדורס.

הסרטון שהפיצה ההתאחדות של הונדורס. מוכיח ריגול לדעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully