וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אריקסן: "מדהים לעלות ככה, אקח את זה איתי לקריירה ולחיים"

כוכב דנמרק סיפק מספרים מפלצתיים בקמפיין: "לא מבקיע שלושער לעיתים קרובות. התבגרתי, אני חושב יותר כמו חלוץ". מאמנו החמיא: "הוא מהווה השראה, שחקן ברמה עולמית" ועקץ את האירים

שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן עם אוהדים. רויטרס
איזה כוכב. אריקסן מקבל אהבה מאוהדי דנמרק/רויטרס

שלושער במשחק החשוב ביותר של הנבחרת שלו בשנים האחרונות, 11 שערים ב-12 משחקי מוקדמות (הכי הרבה לקשר בקמפיין), מעורבות ב-14 שערים - לפחות עשרה יותר מכל אחד אחר בנבחרת שלו. כריסטיאן אריקסן ידוע כשחקן טוב כבר מספר עונות בזכות ההצלחה שלו בטוטנהאם, אך בקמפיין הזה ובעיקר אמש (שלישי) הוא שם חותם על מעמדו ככוכב של ממש בכדורגל העולמי. אריקסן מצא את הרשת שלוש פעמים ב-1:5 המוחץ של דנמרק על אירלנד בדבלין, והעלה את נבחרתו למונדיאל חמישי בתולדותיה, פשוט שחקן נהדר.

עוד בנושא

פלייאוף העלייה למונדיאל: דנמרק עלתה אחרי 1:5 על אירלנד
ידידות: גרמניה וצרפת נפרדו ב-2:2, ברזיל ואנגליה סיימו ב-0:0
צפו בתקציר: ניגריה ניצחה 2:4 את ארגנטינה במשחק הכנה

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים עם המאמן אוגה הריידה. רויטרס
קיבל כבוד. השחקנים חוגגים עם אוגה הוריידה/רויטרס

"זו הרגשה נפלאה" אמר אריקסן בסיום, "נלחמנו כל כך הרבה זמן כדי להגיע למונדיאל. אנחנו מצפים לזה מאוד. אני לא מבקיע שלושער לעיתים קרובות אז כמובן שזה יוצא מהכלל לעלות ככה למונדיאל, עם שלושה שערים במשחק פלייאוף בחוץ. אקח את זה איתי לקריירה ולחיים. אני יודע כמה הייתי לחוץ בלילה וביום שלפני המשחק. חיכיתי וניסיתי להרגיע את העצבים.

"במשחק עצמו רציתי להיות מעורב, לקבל את הכדור כמה שאפשר ויותר מאשר במשחק הראשון. שיחקנו הרבה יותר טוב הפעם, הגענו למצבים ולמזלנו הבקענו חמישה שערים. השער השני שלי היה הכי טכני, יותר מכל האחרים. התבגרתי מבחינה מנטלית. אני בוחר לבעוט במצבים מסוימים בהם הייתי מעדיף למסור בעבר. אני חושב יותר כמו חלוץ", סיכם אריקסן את ההופעה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המאמן אוגה הוריידה החמיא כמובן לאריקסן, וגם עקץ את היריבה. "שיחקנו טוב מאוד", אמר, ":במיוחד הדרך בה חזרנו מפיגור. לא נלחצנו, ניסינו להמשיך לשחק והשגנו את השערים. אני מאוד מרוצה מהנבחרת ומההופעה שלנו. זה מקום לא קל לשחק בו כדורגל ולהבקיע חמישה שערים נגד אירלנד זה לא דבר שקורה. הופתעתי, הם שיחקו במערך יהלום וזה נתן לנו המון שטחים, לנו נשאר רק להודות להם. אריקסן הוא שחקן פנטסטי, הוא מהווה השראה לכל מי שמסביבו. הוא שחקן ברמה עולמית. הבחורים נשארו ביחד וסיפקו הופעה נהדרת במשחק קשה".

כעת, הדנים יחכו לתוצאה במשחק הגומלין בין פרו לניו זילנד (0:0 במשחק הראשון) כדי לדעת אם ישתייכו לדרג השני או השלישי בהגרלת הטורניר. אם הדרום אמריקאים יודחו, דנמרק תדורג גבוה יותר.

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים. רויטרס
ככה חוגגים העפלה/רויטרס

כל העולות למונדיאל 2018 מאירופה:

רוסיה (מארחת), בלגיה, גרמניה, אנגליה, ספרד, פולין, סרביה, פורטוגל, צרפת (עלו אוטומטית), שוויץ, קרואטיה, שבדיה, דנמרק (עלו מהפלייאוף).

תודה לדנים על ששברו את רצף משחקי ה-0:0 הנוראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully