וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד מאמינה: "אף אחד בסגל שלנו לא חושש או מטיל ספק"

האול ווייטס יתארחו אצל פרו (04:15, אין שידור) אחרי ה-0:0 במשחק הראשון, לקרב על הכרטיס ה-32 והאחרון למונדיאל 2018. המאמן אנתוני האדסון נחוש: "הלחץ על הפרואנים, מגיעים לנצח"

מאמן ניו זילנד אנתוני האדסון. AP
באמונה שלמה. אנתוני האדסון/AP

הכרטיס האחרון למונדיאל 2018 ברוסיה יחולק הלילה (בין רביעי לחמישי, 04:15, אין שידור) כאשר פרו תארח את ניו זילנד לגומלין הפלייאוף הבין יבשתי, אחרי 0:0 במשחק הראשון. האול ווייטס השתתפו רק בשני גביעי עולם, ב-1982 ו-2010, בעוד פרו הייתה בחמישה (האחרון ב-82).

"אני חושב שיש לי אפילו יותר אמונה מלפני המשחק הראשון", אמר לקראת המשחק מאמן ניו זילנד, אנתוני האדסון, "אנחנו בנקודת האמצע ונכנסים לתרחיש בו הלחץ הוא על פרו. רצינו לספק הופעה שהמדינה תוכל להיות גאה בה ואני מקווה שעשינו את זה, אבל אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שהם צריכים להיות גאים. אבל זה לא מספיק בשבילנו, אנחנו לא שבעי רצון. אנחנו רוצים יותר - זוהי הגישה והלך הרוח איתם אנחנו מגיעים. אני חושב שכל עולם הכדורגל מצפה מפרו לנצח ואני לא חושב שהם טועים כשמסתכלים על הנבחרות על הנייר. זה בסדר מבחינתנו כי אנחנו מאמינים שננצח. אף אחד בסגל שלנו לא חושש או מטיל ספק, כולם מאמינים שנוכל להשיג את התוצאה הרצויה".

מאמן פרו, ריקארדו גארקה: "זה לא היה משחק קל, למרות שאנחנו משחקים בבית, אבל האוהדים וכל המדינה תהיה מאחורנו".

עוד בנושא

העולה ה-31: אוסטרליה ניצחה 1:3 את הונדורס ועלתה למונדיאל 2018
כריסטיאן אריקסן: "מדהים לעלות ככה, אקח את זה איתי לקריירה ולחיים"
רשמית: זלטקו דאליץ' יאמן את נבחרת קרואטיה במונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully