וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף באוסטרליה, פוסטקוגלו: "האמנו במה שאנו עושים מתחילת הדרך"

הסוקרוס הבטיחו מקום ברוסיה אחרי הניצחון על הונדורס והמאמן פרגן לשחקנים: "הם השיגו את מה שהיו ראויים לו". טים קייהיל: "לעזור לנבחרת שלי לעלות למונדיאל זה משהו שאני גאה בו"

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים עם מילה ידינאק. GettyImages
יש מונדיאל. שחקני אוסטרליה חוגגים/GettyImages

טירוף באוסטרליה: הסוקרוז הפכו לנבחרת ה-31 שמעפילה למונדיאל אחרי 1:3 ביתי על הונדורס (0:0 במשחק הראשון). גיבור המשחק היה מילה ידינאק, שכבש את כל שלושת השערים ושלח את האוסטרלים למונדיאל רביעי ברציפות וחמישי בסך הכול.

מילה ידינאק, כוכב הניצחון של אוסטרליה הצטנע לאחר המשחק: "לא אכפת לי מי היה כובש, אבל אני שמח שזה נכנס לי. עשינו את העבודה ועלינו למונדיאל וזה כל מה שחשוב".

עוד בנושא:

העולה ה-31: אוסטרליה ניצחה 1:3 את הונדורס ועלתה למונדיאל 2018

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים עם מילה ידינאק. GettyImages
שחקני אוסטרליה חוגגים/GettyImages

אנג'ה פוסטקוגלו המאמן היווני של אוסטרליה חגג: "השחקנים שלי השיגו את מה שהם היו ראויים לו. לא ניצחנו במזל או ממצב אחר. הם האמינו במשהו מהתחלה ועד הסוף ואני גאה בשחקנים שלי. הם עשו את זה בדרך שלהם, וקיבלו תגמול נהדר".

טים קייהיל, החלוץ האגדי שעשוי למצוא את עצמו ברוסיה בגיל 38, אמר: "לעזור לנבחרת שלי לעלות למונדיאל זה משהו שאהיה גאה בו גם כשאהיה מבוגר יותר. אני מרגיש כמו ילד קטן. עשיתי הכול כדי להיות חלק מהנבחרת ואמשיך לעשות כדי להמשיך להיות חלק ממנה גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully