וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד בטוחים: נפגוש את מסי או ניימאר בשלב הבתים של המונדיאל

ב"מארקה" כבר לא יכולים לחכות להגרלה (1/12) והריצו כחצי מיליון סימולציות שהראו: 40 אחוז סיכוי למפגש מול ארגנטינה או ברזיל, סיכוי הרבה יותר נמוך לקרב נגד פורטוגל ורונאלדו בשלב המוקדם

AP

בעוד שבועיים פחות יום תתקיים ברוסיה הגרלת שלב הבתים של מונדיאל 2018, שייצא לדרך באמצע חודש יוני הקרוב. ברחבי העולם כבר סופרים את השניות עד לרגע בו נדע מי תפגוש את מי ומתי בשבועות הראשונים של הטורניר היוקרתי מכולם ובספרד החליטו שהם לא יכולים לחכות יותר.

ב"מארקה" הריצו כחצי מיליון סימולציות להגרלת שלב הבתים עבור הנבחרת שלהם, אלופת העולם ב-2010 שהתוצאות הבינוניות בשנים האחרונות שלחו אותה הפעם לקבוצת הדירוג השנייה בלבד.

לצערם של הספרדים, על פי הסימולציות הללו צפויה להם הגרלה קשה מאוד בשלב הבתים (אותו לא עברו ב-2014), שכן ביותר מ-40 אחוז מהסימולציות שנערכו קיבלה ספרד מהדרג הראשון את אחת משתי האימפריות של דרום אמריקה: ברזיל (20.54 אחוז מהמקרים) או ארגנטינה (20.49 אחוז מהמקרים).

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר, שחקן נבחרת אגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
מסי או ניימאר מול ספרד?/GettyImages

ספרד היא ללא ספק הנבחרת החזקה ביותר בדרג השני, הכולל גם את פרו, שוויץ, אנגליה, קולומביה, מקסיקו, אורוגוואי וקרואטיה, כך שסביר להניח שגם ניימאר או ליאונל מסי ישמחו לוותר על מפגש מול לה רוחה כבר בפתיחת הטורניר. על פי "מארקה", מול שאר נבחרות הדרג הראשון יש לספרד סיכויים די שווים להיות מוגרלת (קצת פחות מעשרה אחוז מול כל אחת), כאשר אחרונה היא אלופת אירופה פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו.

מהדרג השני ספרד לא תוגרל כמובן מול אף אחת ועל פי הסימולציות, היריבה הכי ריאלית מהדרג השלישי היא קוסטה ריקה (16.96 אחוז), שהדהימה במונדיאל הקודם עם העפלה עד רבע הגמר. אפשרויות בולטות נוספות הן האפריקאיות, סנגל, מצרים או טוניסיה (כולן באזור ה-15 אחוזים) ואיראן, בעוד שבדיה, דנמרק ואיסלנד, נציגות סקנדינביה, הרחק מאחור עם קצת יותר משבעה אחוזי הסתברות לכל אחת.

מהדרג הרביעי, הסיכוי הגבוה ביותר למפגש מול הספרדים הולך לפנמה (15.23) וקצת מתחתיה נמצאות כל השאר (מרוקו, ניגריה, אוסטרליה, דרום קוריאה, יפן וערב הסעודית) למעט סרביה, שנמצאת הרחק מאחור (6.45 אחוזי סיכוי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully