וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שזה יתחיל כבר": עולם הכדורגל מגיב לתוצאות הגרלת הבתים של המונדיאל

32 הנבחרות מתחילות לעכל את תוצאות ההגרלה. לב: "נניח את יסודות ההגנה על התואר". סאות'גייט: "יהיו לנו המון נסיעות". מראדונה: "ארגנטינה צריכה לעלות". וגם: מי נרדם בהגרלה? והציוץ של ג'ון אוגו

אימג'בנק GettyImages

עכשיו, אחרי שהכדורים נשלפו בבניין הקרמלין ועולם הכדורגל עיכל את תוצאות הגרלת הבתים של הגביע העולמי מתחילות לזרום גם התגובות, רובן אוהדות ומשעשעות.

בית א'

אצל רוסיה המארחת נרשמה התלהבות אדירה לאחר ההגרלה שנחשבת לקלה במיוחד. הנבחרת של ולדימיר פוטין שובצה לבית א' עם אורוגוואי, ערב הסעודית ומצרים כשבמשחק הפתיחה של הטורניר הרוסים יתמודדו עם הסעודים. חלוץ העבר של הנבחרת הרוסית אולג ורטניקוב דיבר בהתלהבות על התוצאות: "אני מאמין שאנחנו נעפיל מבית כזה. למצרים יש את מוחמד סלאח וגם לאורוגוואי יש אוסף שחקנים מרשימים, אבל בבית אנחנו פשוט חייבים להעפיל מבית כזה".

בית ב'

קפטן ברצלונה ושחקן נבחרת ספרד לשעבר קרלס פויול נשמע שבע רצון מההגרלה שזימנה ללה רוחה את בית ב' יחד עם פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו, ונבחרות איראן ומרוקו. לדברי פויול: "המשחק הראשון יקבע לאן פנינו מועדות. אנחנו נשחק נגד פורטוגל שהיא גם אלופת אירופה. אני חושב שמבחן כזה יהווה פתיחה חיובית עבורנו". אגב, נשיא ההתאחדות הספרדית חואן לואיס לראה פשוט נרדם בטקס.

דה חאה נרגש

רגע המבוכה של נשיא ההתאחדות הספרדית

בית ג'

סימון קיאר מנבחרת דנמרק נשמע נרגש מההגרלה שזימנה לנבחרתו את בית ג' בו ישחקו גם צרפת, פרו ואוסטרליה. "פשוט שיתחיל כבר", צייץ קיאר.

בית ד'

הקפטן האגדי של נבחרת ארגנטינה דייגו מראדונה שנבחרתו שובצה לבית ד' עם איסלנד, קרואטיה וניגריה התייחס לתוצאות ההגרלה ואמר: "זה בית שצריך להעפיל ממנו. הנבחרת שלנו צריכה להגביר את הקצב של המשחק שלה, אבל מדובר בבית עביר לחלוטין".

קשר הפועל ב"ש ונבחרת ניגריה צייץ: "אם רוצים להיות הטובים ביותר צריך לנצח את הטובים ביותר".

בית ה'

מאמן ברזיל, טיטה, אמר: "היופי בהגרלות האלה הוא שהן תמיד מייצרות מפגשים מסקרנים. לכן אני לא מודאג מהיריבות שאנחנו מקבלים. אני מעדיף לשמור על האנרגיות שלי לדברים בהם אני יכול לשלוט, כמו אימון, ביטחון ועוצמות נפשיות של הנבחרת שלי. כל השאר זה דברים שלא תלויים בנו. נבחרת ברזיל צריכה לנצח בכל משחק, לא משנה מי היריבות, אבל ראינו שלמונדיאל יש חיים משלו. איטליה והולנד בכלל לא פה למשל".

בברזיל נותרו מאוכזבים מהשיבוץ לבית ה', שכן את האימונים שלהם הם ייערכו בסוצ'י, אך בשלב הבתים לא ישחקו כלל בעיר וייאלצו לנדוד לרוסטוב, סנט פטרסבורג ומוסקבה.

בית ו'

אלופת העולם גרמניה תחל את ההגנה על התואר בבית ו' בו שובצה עם מקסיקו. שבדיה ודרום קוריאה. המאמן יואכים לב נשמע מאופק למדי והכריז: "זה בית מאוד מעניין והמטרה שלנו תהיה לבנות בו את היסודות להגנה על התואר".

גיז'רמו אוצ'ואה מחכה למפגש השוערים עם טר שטגן

בית ז'

גם באנגליה היו מרוצים מאוד מההגרלה שקבעה כי נבחרת שלושת האריות תפגוש בבית ז' את בלגיה, טוניסיה ופנמה עבורה זו הופעת הבכורה בטורניר היוקרתי. המאמן גארת' סאות'גייט הכריז: "במהלך טורניר ההעפלה אתה לא בהכרח חושב על מעמדים כאלו. אבל מה שקרה פה היום מראה לך כמה שהכדורגל טהור וכמה משחקים גדולים הוא יכול לספק". על ההגרלה עצמה אמר המנג'ר: "זה יהיה מאתגר. יש לנו המון נסיעות אבל גם המון מנוחה בין המשחקים. מקווה שזה יעזור"

המאמן הבלגי רוברטו מרטינז גם נשמע נרגש ואמר: "חייתי 21 שנים באנגליה כך שזה יהיה מאוד מיוחד עבורי. מצפה לנו טורניר מאתגר עם המון נסיעות".

מה דעתכם על הפרשנות הזאת להגרלה של אנגליה?

בית ח'

בבית ח' יתמודדו פולין, סנגל, קולומביה ויפן. דיאפרה סאקו מסנגל סיכם את התחושות בפשטות: "המשחקים עצמם לא יהיו קלים. אבל כל אפריקה תהייה מאחורינו. זה בטוח"

ומה דעתכם על התחזית הזאת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully