וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אורוגוואי על לואיס סוארס: "יש לו הפרעות רגשיות ופסיכולוגיות"

אוסקר טבארס התייחס לירידה בכושר של חלוץ ברצלונה: "לפעמים שחקנים נכנסים למעגל הרסני שקשה לצאת ממנו". וגם: ניימאר חזר לברזיל בגלל "ענייני חירום משפחתיים"

רויטרס

בתקציר: סוארס עם שער שוויון קריטי מול אתלטיקו מדריד

חלוץ ברצלונה לואיס סוארס לא מציג כושר שיא העונה. עד עתה לכוכב האורוגוואי יש רק שישה שערים ושני בישולים בכל המסגרות, ובבארסה תהו מה עובר על השחקן. עם זאת, מאמן נבחרת אורוגוואי אוסקר טבארס מאמין בחלוץ שלו, ובטוח שהוא יחזור למיטבו בקרוב.

כשנשאל על הכושר של סוארס ענה טבארס: "לכל שחקן, ולא רק לחלוצים, יש הפרעות רגשיות ופסיכולוגיות, כמו לכל אדם. לואיס כבש שבר את כל השיאים, הוא הצליח לזכות בתארים בזכות יכולת הכיבוש שלו, ואין ספק שיש תקופות שבהן הדברים מידרדרים והן מדאיגות את השחקן, ולפעמים הם נכנסים למעגל הרסני שקשה לצאת ממנו, ואז אפשר לראות שהם לא במיטבם, אבל זה לא אומר שהוא לא ייצא מזה".

טבארס הוסיף ש"סוארס חשוב מאוד לבחרת, הוא כבר הראה סימנים של שיפור, וכמו שהיה בגביע העולמי הקודם בברזיל, אני בטח שגם הפעם הוא יהיה בכושר ויתרום לנו".

עוד בנושא

מחצית מטורפת: ריאל מדריד הביסה 0:5 את סביליה, רונאלדו כבש צמד
ריאל מדריד שוב חוגגת, נאצ'ו: "המחצית הראשונה - לא מהעולם הזה"
עוד בספרד: ולנסיה ניצחה 1:2 את סלטה ויגו וצימקה את הפער מברצלונה

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
"אין ספק שיש תקופות שבהן הדברים מידרדרים והן מדאיגות את השחקן". סוארס/רויטרס

* שחקן נבחרת איסלנד דייגו יוהאנסון כבר מתרגש לקראת המפגש של האיסלנדים מול נבחרת ארגנטינה בשלב הבתים של המונדיאל ברוסיה בקיץ הקרוב. יוהאנסון, שחקן ריאל אוביידו, הביע את ההתרגשות של שחקני הנבחרת האיסלנדית לקראת המפגש עם ליאו מסי: "יהיה קצת מפחד לשחק מול מסי, לאור זה שהוא השחקן הטוב בעולם... ברור שכולם אצלנו ירצו את החולצה שלו בסיום, כך שאין לי ציפיות. הוא יצטרך לתת אותה למי שיבקש ממנו ראשון, כך שהייתי מציע למסי להכין 23 חולצות לכל מי שבסגל ולמי שלא משחק".

* ניימאר קיבל אישור מיוחד מהנהלת פריס סן ז'רמן לטוס לברזיל על מנת לטפל ב"ענייני חירום משפחתיים", כך דווח בצרפת. הברזילאי היה מושעה למשחק של קבוצתו אתמול (1:2 על ליל) אבל צפה בו מהיציע, אבל כעת צפוי לחזור רק בעוד שלושה ימים מברזיל וככל הנראה יחמיץ את משחק הגביע בחוץ מול שטרסבורג, זו שהנחילה לפ.ס.ז' את הפסדה הראשונה העונה בליגה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
נתראה בשבוע הבא. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully