וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי השתווה לגרד מולר, ואלוורדה: "מה שהוא עושה זה מופרע"

כוכב ברצלונה כבש את השער ה-525 בקריירה עבור אותה קבוצה, מאמנו התמוגג: "בקרוב הוא ישבור עוד שיאים וזה ייראה נורמלי". סוארס: "ניצחון קשה במגרש קשה, זה היה משחק טקטי טוב שלנו"

רויטרס

אחרי שהזיעה לא מעט, ברצלונה עצרה אמש (ראשון) רצף של שתי תוצאות תיקו עם ניצחון קשה, 0:2 בחוץ על ויאריאל. לואיס סוארס (72) וליאונל מסי (83) ניצלו הרחקה של דני ראבה בדקה ה-60 והעניקו לקטלאנים פער של חמש נקודות בפסגה. הארגנטינאי השווה את שיאו של גרד מולר וכבש את שערו ה-525 עבור ברצלונה.

"מה שמסי עושה זה מופרע", התמוגג ארנסטו ואלוורדה. "בקרוב הוא ישבור עוד שיאים וזה יהפוך לדבר הכי נורמלי בעולם". המאמן אף החמיא לג'ורדי אלבה כשאמר: "הוא היה מאוד חיוני במשחק הזה. הוא אחד מכלי הנשק שלנו, הוא מאוד לא צפוי בפריצות שלו על הקו והוא עזר לנו מאוד". על הכרטיס האדום של ויאריאל: "השחקן (דני ראבה) לא מחה על זה יותר מדי, לא ראיתי את זה בטלוויזיה אבל במגרש זה נראה כמו תאקל חזק".

עוד בנושא:

מסי וסוארס כבשו, ברצלונה ניצחה 0:2 את ויאריאל
ספרד: אתלטיקו מדריד במקום השלישי אחרי 0:1 בחוץ על בטיס

שחקני ברצלונה חוגגים עם לואיס סוארס (משמאל). רויטרס
שוב מנצחים. סוארס חוגג עם ורמאלן/רויטרס

לואיס סוארס סיכם: "זה היה ניצחון קשה באצטדיון קשה. אחרי ההרחקה שלהם, ניצלנו את המצבים שלנו כדי לכבוש. זה היה משחק טקטי טוב, אבל במחצית השנייה הגענו במוד אחר כדי לנצח. המחצית הראשונה היתה שקולה".

ג'ורדי אלבה: "סוארס עשה את כל מה שהוא יכול, אנחנו לא יכולים לבקש ממנו לעשות יותר משום שהוא משחק טוב והוא נע הרבה עם ובלי הכדור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מסי מפיל שני בלמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully