וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20,000 ישראלים צפויים להגיע לרוסיה, המשחק המבוקש: ארגנטינה - איסלנד

2.1.2018 / 13:01

לאחרונה חלה קפיצה משמעותית בביקושים לכרטיסים בקרב הישראלים, ביקוש רב גם לברזיל מול סרביה. הכרטיס הכי זול לגמר המונדיאל עומד על 2,800 יורו. כרטיס למקום טוב נמכר תמורת 4,200 יורו

וידאר קיארטנסון שחקן נבחרת איסלנד. AP
חולם לפתוח במונדיאל. וידאר קיארטנסון/AP

קרוב לעשרים אלף ישראלים צפויים להגיע לרוסיה בימי המונדיאל. כך מעריכים בחברות המשווקות את הכרטיסים לקהל בישראל. עד לפני מספר שבועות ההערכה דיברה על עשרת אלפים ישראלים בלבד, אבל בימים האחרונים חלה קפיצה משמעותית בביקושים כאשר המשחק המרכזי אליו יש את הביקוש הכי גדול לכרטיסים הוא בין ארגנטינה לאיסלנד בשלב הבתים.

משחק נוסף משלב הבתים שמושך אליו התעניינות גדולה במיוחד מישראל הוא בין ברזיל לבין סרביה. ייתכן מאוד כי מלבד העובדה שמדובר בשתי הנבחרות הגדולות של דרום אמריקה, גם האפשרות שוידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב יקבלו דקות בנבחרות איסלנד וסרביה, עושה משהו לקהל הישראלי. מלבד שני המשחקים המדוברים בסיבוב המוקדם, הישראלים מתעניינים מאוד בשני המשחקים בשמינית הגמר שייערכו במוסקבה. מאחר שמדובר בשני משחקים שייערכו באותו השבוע, הצופה הישראלי מביע בהם עניין רב וכרטיסים רבים כבר נמכרו לישראלים למשחקים האלה.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, 2016. GettyImages
ייפגשו ברוסיה? מסי וניימאר/GettyImages

בכל הקשור למשחק הגמר, הרי שהמחירים אליו עדיין מרתיעים את הישראלים, אם כי רק השבוע רכשה חברת השקעות ישראלית 15 כרטיסים כדי לצ'פר חלק מעובדיה למקומות טובים באיצטדיון. נכון לעכשיו הכרטיס הכי זול לגמר עומד על 2,800 יורו. כרטיסים למקומות טובים לאורך המגרש בין שתי הרחבות נמכרים בסכום של 4,200 יורו.

בניגוד למשחקים כאן בארץ לקראתם יכולים רוכשי הכרטיסים להצטייד מראש בכרטיס המודפס בבית, במונדיאל לא יתאפשר להדפיס כרטיס ולכן יצטרכו הרוכשים לדאוג לקבל את הכרטיסים פיזית ליד. בעבר נרשמו לא מעט תלונות של ישראלים שקנו כרטיסים דרך חברות בחו"ל ולא קיבלו לידיהם את הכרטיסים בבתי המלון.

הבעלים והמנכ"ל של חברת טיקטיק גבריאל מזרחי, הזהיר הבוקר את הישראלים מרכישת כרטיסים באמצעות חברות שהוקמו במיוחד לקראת המונדיאל ושמציעות מחירים מאוד אטרקטיביים. "ההמלצה שלי להיזהר כאשר נתקלים במחיר הנמוך בכשלושים אחוז מהמחיר אותו מבקשות החברות הגדולות", אמר מזרחי. "פער של שלושים אחוז הוא יותר מדי גבוה והוא נובע מכך שחברות בחו"ל פשוט מהמרות על זה שהן יזכו בהגרלות על כרטיסים או לחילופין שהמשחקים בשמינית הגמר לא יהיו אטרקטיביים וניתן יהיה לרכוש כרטיסים במחיר נמוך. צריך לשים לב לאותיות הקטנות בהסכמים ושם כתוב שהאתר שומר לעצמו את הזכות להחזיר לרוכש את הכסף ולבטל את העסקה. מי שלא קורא את האותיות הקטנות עלול לפספס את המסר החשוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully