וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם בישראל, שייע פייגנבוים יודע: כך נעפיל למונדיאל

מתן בכור

15.2.2018 / 17:40

הגביע שיונף ברוסיה הגיע לארץ כחלק ממסעו ב-51 מדינות. שייע: "צריך לוותר על בילויים, לעבוד קשה ולא לוותר על קריירה בחו"ל כל כך מהר". איתי שכטר: "מאמין שבסוף נמצא את הנוסחה"

גביע העולם בישראל, יושב ראש ההתאחדות רותם קמר, מרים פיירברג, הראל חייקין. שוקה כהן,
רותם קמר, הראל חייקין, מרים פיירברג עם הגביע/שוקה כהן

גביע העולם שיונף בקיץ הקרוב ברוסיה נחת היום (חמישי) בישראל כחלק ממסעו ברחבי העולם לפני הטורניר. באירוע חגיגי שנערך באצטדיון בנתניה, בחסות חברת קוקה-קולה שמספקת חסות רשמית לטורניר, עשרות ספורטאים צעירים מרחבי הארץ, הפעילים בעמותות חברתיות, הסירו את הלוט מעל הגביע שעובר מסע של 126 אלף ק"מ ו-51 מדינות. לטקס הגיעו מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר, נציג פיפ"א לוקאס ראצ'ו ומנכ"ל קוקה-קולה בישראל, הראל חייקין. כמו כן השתתפו בו גורמים שונים בכדורגל הישראלי היום ובעבר, כולל נציגים מסגל 1970 - הפעם היחידה שישראל השתתפה בגביע העולם.

פייגנבוים סיפר מה לדעתו צריך לקרות כדי שהנבחרת תשתתף בגביע העולם: "הרבה דברים צריכים לקרות. צריכים לוותר על החיים הטובים. לא ייתכן ששחקנים יחשבו על בילויים ודברים שלא קשורים לכדורגל. צריך להשקיע ולא לישון עד מאוחר בבוקר, לעשות שלושה אימונים ביום ולא בשבוע. אני חושב שרק דרך עבודה קשה והרבה משמעת יהיה אפשר להגיע אולי בעוד כמה שנים. שחקני כדורגל אוהבים לצאת ולבלות. אנחנו ויתרנו על החיים הטובים ועבדנו קשה כדי להגיע למטרות שלנו ועשינו את זה, אם זה באולימפיאדה, בגביע העולמי ואפילו בנבחרת הנוער. היו לנו גם מאמנים שנתנו לנו הרבה כוח לעשות את זה. שחקני ליגת העל צריכים להסתכל על עצמם. הליגה בינונית מאוד ולא בגלל כסף. יש פה כסף, אבל צריך להשקיע בדברים אחרים כדי להגיע להישגים. אי אפשר גם לחגוג וגם לשחק. שחקנים יוצאים בקלות לחו"ל כי סוכנים טובים יש פה. הגיע הזמן שיהיו גם שחקנים גדולים שיישארו שם כשהם יוצאים. אני מחזיק אצבעות לכדורגלנים הישראלים כי המונדיאל זה המקום של השחקנים הכי גדולים בעולם, ואני בטוח שהם רוצים לקחת חלק בזה".

עוד בנושא

האיש שהציל בינתיים את זידאן: ניתוח הניצחון של ריאל מדריד על פריס סן ז'רמן
אופוריה בריאל מדריד: "אל תספידו אותנו, אל תספידו את רונאלדו"
מונצ'י הודה: "יכולנו למכור את מוחמד סלאח במחיר גבוה יותר"

גביע העולם בישראל. יוסי ציפקיס
גביע העולם/יוסי ציפקיס

איתי שכטר: "קצת מאכזב שאנחנו רואים את הגביע פה ולא במקום שאנחנו צריכים לראות. בכל זאת, כיף שהוא כאן. אנחנו שמחים להיות חלק מזה, אך יותר חשוב שנשיג תוצאות עם הנבחרת במגרש ופחות באירועים כאלו. אני מאמין בכדורגל הישראלי, נבחרות קטנות מאיתנו מגיעות למונדיאל. אני מאמין שבסוף נמצא את הנוסחה כדי להגיע לחלום הזה שנקרא מונדיאל או יורו. כרגע אנחנו קצת רחוקים, אך נמשיך לעבוד קשה. הלכנו טיפה אחורה והמדינות הקטנות למדו דברים שאנחנו עדיין לא למדנו. אנחנו ברוב המקרים פחות טובים מול הנבחרות שמתמודדות מולנו. אנשים עושים את המקסימום כדי שהכדורגל ישתפר ובונים מתקנים חדשים. אני מעריך שגרמניה, ספרד וברזיל ירוצו עד הסוף במונדיאל".

לוקאס ראצ'ו, נציג ארגון פיפ"א העולמי: "הייתי בישראל לפני 4 שנים לפני המונדיאל בברזיל, וזה כיף מאוד לחזור לפה ולהציג את הגביע לאוהדים בישראל. אנחנו עוברים 51 מדינות במסע שלנו ומרחק של 126,000 קילומטר. בדרך כלל יוצא איתנו למסע שחקן עבר שזכה בגביע העולם, אך לצערי לא יכולנו להביא שחקן לכל המדינות בהן אנו מבקרים. ישראל מדינה שאוהבת כדורגל ויש כאן הרבה אוהדים נלהבים. ניסינו להגיע לכמה שיותר מדינות שאפשר ואני מאמין שיש כאן התרגשות גדולה מאוד לקראת המונדיאל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקנינ בחרת ישראל לשעבר מוט'לה שפיגלר, שייע פייגנבוים, צביקה רוזן. יוסי ציפקיס
שייע פייגנבוים/יוסי ציפקיס
שחקנינ בחרת ישראל לשעבר מוט'לה שפיגלר, שייע פייגנבוים, צביקה רוזן. יוסי ציפקיס
שייע, רוזן ושפיגלר/יוסי ציפקיס
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
איתי שכטר/יוסי ציפקיס
מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר. יוסי ציפקיס
רותם קמר/יוסי ציפקיס
נציג פיפ"א לוקאס ראצ'ו. יוסי ציפקיס
נציג פיפ"א/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל באר שבע לואי טהא, גביע העולם. יוסי ציפקיס
לואי טהא עם הילד והגביע/יוסי ציפקיס
מוט'לה שפיגלר, צביקה רוזן, איציק ויסוקר. יוסי ציפקיס
מוט'לה שפיגלר/יוסי ציפקיס
מוט'לה שפיגלר, צביקה רוזן, איציק ויסוקר. יוסי ציפקיס
שפיגלר עם רוזן ואיציק ויסוקר/יוסי ציפקיס
איתי שכטר, רמי גרשון, גל שיש, איתמר ניצן. יוסי ציפקיס
גרשון, שכטר, שישי ואיתמר ניצן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully