וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הודיעה על כוונתה להשתמש ב-VAR במונדיאל 2018

השימוש בשופט הווידאו אושר פה אחד על ידי הוועד האחראי על שינוי החוקים בכדורגל. בכינוס הקרוב של פיפ"א בבוגוטה (16 במרץ) צפוי ה-VAR לקבל אישור רשמי לקראת הגביע העולמי

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי על ארסנל

בצל המחלוקת סביב השימוש בשופט הווידאו באנגליה וההחלטה בספרד להכניס את העניין לשימוש החל מהעונה הבאה, הודיעה היום (שבת) פיפ"א על כוונתה להשתמש ב-VAR במונדיאל 2018.

הוועד הפועל בנושא שינוי החוקים אישר פה אחד את השימוש בעזרי הווידאו בכדורגל, ובכך סלל את דרכו של ה-VAR למונדיאל הקרוב ברוסיה. החלטה סופית על כך תתקבל בכינוס הקרוב של פיפ"א, ב-16 במרץ בבוגוטה, קולומביה.

מסך הענק באצטדיון מדווח לצופים: האירוע נבדק על ידי שופט הווידאו. רויטרס
לראשונה, גם בגביע העולמי. ה-VAR/רויטרס

על פי הפרוטוקול, השימוש בהילוך החוזר ובסיוע של שופט הווידאו יהיה רק בארבעה מקרים: שערים, פנדלים, כרטיסים אדומים ישירים וטעויות בזיהוי. שופט מוסמך יישב מול המסך ויהיה בקשר ישיר עם צוות השיפוט. "אם תזוהה טעות ברורה, האירוע ייבחן פעם נוספת ויהיה ניתן לשינוי. גם השופט עצמו יוכל לחזות באירוע באמצעות מוניטור בצד המגרש", נכתב בהודעה של הוועד, שבירך על "צעד היסטורי שיתרום להגינות בכדורגל".

לעומת זאת, אופ"א הבהירה פעם נוספת כי אין בכוונתה להשתמש ב-VAR בעונה הבאה של ליגת האלופות. ההחלטה נבעה מהעיכובים הרבים שיוצר השימוש בווידאו וכן מתקלות שהתגלו בניסויים במשחקי הגביע באנגליה וצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully