וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודות באצטדיון בסמארה מתעכבות, יהיה מוכן לפתיחת למונדיאל?

בפיפ"א מודאגים: פחות מ-3 חודשים לפני המשחק הראשון באצטדיון, העבודות מקרטעות והדשא טרם הונח. קולין סמית' מפיפ"א: "יש המון עבודה". האצטדיון אמור לארח 4 משחקים בשלב הבתים

פחות משלושה חודשים נותרו לפתיחת המונדיאל ברוסיה ומסתבר שלא כל האצטדיונים מוכנים, רחוק מכך. סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת היום (רביעי) שפיפ"א מודאגת מהעובדה שיש עדיין המון עבודה לבצע באצטדיון בסמארה שאמור לארח את משחק הפתיחה של בית א' בין קוסטה ריקה לרוסיה.

האצטדיון שאמור להכיל 45,000 צופים נמצא עדיין בשיפוצים, כאשר משטח הדשא עדיין לא הונח. לפי הדיווחים עבודת התשתית באצטדיון נפגעה ממספר שיבושים בחודשים האחרונים, מה ששם את הרשויות תחת לחץ נוסף מחשש שלא יוכל לספק אצטדיון ראוי לטורניר הכדורגל הגדול מכולם.

אצטדיון סמארה. רויטרס
יהיה מוכן בזמן? האצטדיון בסמארה/רויטרס

"דיברנו על העיכובים באצטדיון בסמארה, השיבושים האלו מוכיחים שעדיין יש איך להתקדם ויש המון עבודה לעשות", כך אמר קולין סמית', אחד מראשי פיפ"א שנכחו באיזור ועשו עבודת שטח, אך גם הוסיף: "אנחנו מצפים להתקדמות נוספת, אבל אנחנו בוטחים בקבלנים וכל מי שעוסק במלאכה".

האצטדיון בסמארה אמור לארח ארבעה משחקים בשלב הבתים, כולל המשחק של רוסיה נגד אורוגוואי ועוד משחק אחד בשלב רבע הגמר. רוסיה תארח את המונדיאל ב-12 אצטדיונים שונים שמתפרסים על 11 ערים, כולל מוסקבה, סט פטרסבורג, קזאן וסוצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully