וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "הכדור של המונדיאל מצוין. הוא בלתי צפוי במעוף ויטעה הרבה שוערים"

מגן נבחרת ברזיל היה מרוצה מהכדור הרשמי של המונדיאל ברוסיה שנוסה אמש לראשונה במשחקי ההכנה לטורניר. השוערים, מנגד, זועמים. פפה ריינה מספרד: "עוד לא מאוחר להחליף אותו"

one

שוערי נבחרות ספרד וגרמניה שהתמודדו אמש ביניהן במשחק הכנה למונדיאל (1:1) לא מרוצים מהכדור הרשמי של הטורניר שייערך הקיץ ברוסיה. שוערי שתי הנבחרות, פפה ריינה, דויד דה חאה (ספרד) ומארק אנדרה טר סטגן (גרמניה) שיחקו אמש לראשונה עם הכדור החדש והתרשמו לרעה.
"הכדור הזה עושה דברים מוזרים. עוד לא מאוחר להחליף אותו", אמר דה חאה. עמיתו פפה ריינה הוסיף: "אפשר היה פשוט לקחת את הכדור של ליגת האלופות ולהחליף לו את הלוגו ל'גביע העולם'. זה היה חוסך המון טעויות שיהיו במונדיאל".

גם טר סטגן מנבחרת גרמניה הצטרף לביקורת ואמר: "למרות שאי אפשר תמיד להאשים את הכדור, אבל הוא מעט מורכב. הוא זז המון. אפשר היה לעשות עבודה יותר טובה עם הכדור הזה".

מנגד, מי שכן אהב את הכדור הוא דני אלבס מנבחרת ברזיל. לאחר ניצחון 0:3 על רוסיה הכריז המגן: "הכדור מצוין, מאוד אהבתי אותו. הוא לא נוח לשוערים, אבל מצוין לשחקני שדה. הוא מתנהג באופן בלתי צפוי במהלך המעוף שלו ויטעה הרבה שוערים. זה טוב כי השוערים הם אלו שנוטלים את השמחה מהכדורגל".

דני אלבס, מגן נבחרת ברזיל. רויטרס
עניין של השקפה. דני אלבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully