וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה סמפאולי: "יש על מסי לחץ עצום, מצמידים לו אקדח לרקה"

מאמן נבחרת ארגנטינה עתיד להוציא ספר ופרסם את מה שכתב על הכוכב: "זה כאילו שאומרים לו שאם הוא לא יזכה במונדיאל יהרגו אותו. הוא יגיע לרגעי האמת. הנבחרת צריכה להיות סביבו"

one

החשש בנבחרת ארגנטינה ובברצלונה הוסר: ליאונל מסי חזר היום (ראשון) להתאמן באופן חלקי אחרי הפציעה שלא שותף בניצחון 0:2 על איטליה, ולמרות הדיווחים לפיהן ייעדר מהמשחק מול ספרד ביום שלישי הקרוב, ייתכן שישחק מחצית אחת. בשעות הצהריים עלה מסי להתאמן עם שאר חבריו במתחם האימונים של ריאל מדריד, מה שגרר לא מעט תגובות מאוהדי הבלאנקוס ששהו במקום, שחלקם אף עודד אותו. לקראת שעות הערב גם עלה קטע מספר עתידי שכתב מאמן נבחרת ארגנטינה, חורחה סמפאולי, שבו הוא מדבר על הכוכב הגדול.

"אני מרגיש שאני מאמן את השחקן הטוב בהיסטוריה", אמר סמאפולי, שהמשיך: "זה לא נורמלי להישאר ברמה כל כך גבוהה כל כך הרבה זמן, אבל הוא רק הולך ומשתפר. זה לא כזה קל להיות מסי. זה קשה כשאתה יודע שאתה מסוגל לבצע את הדברים בצורה הכי טובה ואתה טוב מכולם. זו המון אחריות, אבל זו גם הנאה. הכדורגל מתקדם אבל אין עוד שחקן כמו ליאו. הוא מצליח לתעדף את הכדורגל מעל הרבה דברים אחרים".

על הלחץ של מסי לזכות במונדיאל: "הדבר השלילי היחיד הוא הלחץ העצום שיש עליו מעולם הכדורגל. אני מרגיש כאילו מצמידים לו אקדח לרקה ואומרים לו שאם הוא לא יזכה במונדיאל, ירו בו ויהרגו אותו. בצורה הזאת אי אפשר להנות מהכדורגל ואי אפשר להנות מהכישרון האדיר שלו".

המאמן סיכם: "ליאו מסוגל להופיע ברגעי האמת, והוא יגיע אליהם. אבל ברגעים האחרים, בהם הוא צריך עזרה, אנחנו צריכים שחבריו לנבחרת יתנו את הכל. ברגע האמת במוקדמות, נגד אקוודור, היינו צריכים את מסי והוא הגיע. אנחנו צריכים לבנות את הקבוצה סביב מסי, לראות מי השחקנים הנכונים לעזור לו ולהבין אותו, וגם כשפחות הולך לו לעזור לנבחרת להשיג מה שהיא צריכה".

ליאונל מסי באימון נבחרת ארגנטינה. GettyImages
יחזור בזמן? מסי/GettyImages

על פי הדיווחים, סמפאולי כבר שקל לשחרר את מסי מהמחנה הארגטיני ולהחזירו להתאוששות בברצלונה. במקביל, בברצלונה עוקבים בדאגה אחרי מצבו. לקבוצה מצפה לוח זמנים לא קל בשבועות הקרובים: ביום שבת הקרוב היא תחזור מהפגרה למשחק קשה מול סביליה, וארבעה ימים לאחר מכן תארח את רומא למשחק הראשון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

"ברצלונה מודאגת ממצבו הפיזי של מסי", קראה הכותרת הראשית של הימון הקטלוני "ספורט" הבוקר. "ברצלונה רוצה מאוד שיחזור למסגרת של הקבוצה כמה שיותר מהר כדי שהצוות הרפואי שלה ייקח את העניינים לידיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו: מסי מתאמן במתחם האימונים של ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully