וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "ארגנטינה לא בין הפייבוריטיות לזכות במונדיאל"

הפרעוש, שאמור לקחת חלק במשחק מול ספרד (ג', 22:30, ספורט4), מודה: "זה עכשיו או לעולם לא, יש הרבה נבחרות עדיפות עלינו". גרמניה וברזיל ייפגשו לראשונה מאז ה-1:7 (21:45, ספורט2)

one

בתקציר: מסי ישחק? צפו בתקציר משחקה של ברצלונה נגד אתלטיק בילבאו

רגע לפני החזרה לזירה המקומית, ביום שלישי ימשכו משחקי הידידות ברחבי העולם. בתפריט שלושה משחקי ענק שכוללים שש אלופות העולם ועוד מפגשי רעים רבים בהשתתפות נבחרות שתשחקנה במונדיאל.

שחקן נבחרת ברזיל, אוסקר, אחרי התבוסה בחצי גמר מונדיאל 2014. רויטרס
ישיגו נקמה? הברזילאים אחרי חצי הגמר ב-2014/רויטרס

גרמניה - ברזיל (21:45, ספורט2)

המפגש הראשון בין שתי המעצמות מאז אותו 1:7 מהדהד בחצי גמר מונדיאל 2014. בשני המחנות הרבו להדגיש בימים האחרונים ש"ברזיל הנוכחית טובה בהרבה מזו לפני שלוש שנים", והסלסאו ינסו להמשיך את הפורמה הנהדרת שלהם מאז שטיטה מונה למאמן. שני המאמנים אמורים לבצע כמה שינויים לעומת ההרכבים שפתחו במשחקי סוף השבוע. לאון גורצקה אמור לתפוס את מקומו של מסוט אוזיל במדי אלופת העולם וברנד לנו עשוי לפתוח בין הקורות. רוברטו פירמינו כנראה יפתח בחוד הברזילאי.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם ג'סי לינגארד. רויטרס
האנגלים רוצים לצבור ביטחון/רויטרס

אנגליה - איטליה (22:00, ספורט1)

אחרי הניצחון על הולנד ביום שישי, אנגליה תנסה לגבור על ענקית אחרת שכשלה להעפיל לגביע העולמי. ג'ק ווילשר, ריאן ברטרנד וג'ו גומז נפצעו ושוחררו מהסגל האנגלי לקראת המבחן האיטלקי. האורחת תנסה לתקן את הרושם מההפסד לארגנטינה, בזמן שבארץ המגף עוסקים רבות בזהות המאמן הבא ופחות ביכולת בעת הנוכחית.

ליאונל מסי באימון נבחרת ארגנטינה. GettyImages
ישחק נגד חבריו לברצלונה? ליאונל מסי/GettyImages

ספרד - ארגנטינה (22:30, ספורט4)

האם מסי ישחק? ואם כן, כמה זמן? הכוכב הגדול של הכדורגל העולמי סובל מכאבים, החמיץ את המשחק נגד איטליה בסוף השבוע ועל פי דיווחים נמצא בספק גם למפגש בוונדה מטרופוליטנו של אתלטיקו מדריד. בהתייחסות ראשונה לכך, אמר היום הפרעוש: "אני רוצה לשחק מול ספרד, אחרי האימון האחרון אראה איך אני מרגיש. התכנון שלי היה לשחק גם מול איטליה. אתמול התאמנתי היטב, ואני מקווה לשחק. אני אופטימי". כך או כך, על המגרש בין כה וכה יתרוצצו כוכבי על שמכירים היטב אחד את השני. זה יהיה המשחק הראשון בין הנבחרות מאז מפגש הידידות בספטמבר 2010 (1:4 לארגנטינה) ושתיהן ינסו לספק הצהרת כוונות לקראת הקיץ.

על המונדיאל המתקרב אמר מסי: "אנחנו רוצים לשכוח את הטעם הרע ולזכות, יש לנו השחקנים חוב. להיות כל כך קרובים ולהפסיד זה כואב. אנחנו מרגישים שזה עכשיו או לעולם לא, אבל המציאות כרגע היא שאנחנו לא בין הפייבוריטים. יש נבחרות הרבה יותר טובות מאיתנו".

גם חורחה סמפאולי אופטימי בנוגע לאפשרות שמסי יפתח מחר: "הוא התאמן כרגיל ונראה טוב מאוד. נראה מחר. אם היה איזשהו סיכון הוא היה אומר לנו, ואם הוא ימשיך ככה, אין סכנה שישחק". המאמן המשיך להרעיף מחמאות על כוכבו הגדול והוסיף: "אי אפשר ללמד אותו שום דבר. צריך להבין אותו ולבנות נבחרת סביבו. הוא השחקן הטוב בעולם וצריך ליצור סביבה אידיאלית עבורו. המוח שלו מפותח הרבה יותר מכל מאלה של כל היתר".

אוהדי נבחרת רוסיה. רויטרס
הם לא מרוצים. אוהדי נבחרת רוסיה/רויטרס

רוסיה - צרפת (18:50, ספורט3)

צרפת אמנם נחלה הפסד מאכזב 3:2 לקולומביה אחרי שכבר הוליכה 0:2, אבל רוסיה תגיע למשחק בדיכאון הרבה יותר עמוק. מארחת המונדיאל הובסה 3:0 על ידי ברזיל ומאז התקשורת קורעת את הנבחרת לגזרים. כעת שתי הנבחרות ינסו לשפר את הרושם ואת מצב הרוח.

משחקים נוספים:

יפן - אוקראינה (15:20)
איראן - אלג'יריה (20:00)
שוויץ - פנמה (20:00)
יוון - מצרים (21:00, ספורט3)
טוניסיה - קוסטה ריקה (21:00)
דנמרק - צ'ילה (21:00)

סנגל - בוסניה (21:00)
רומניה - שבדיה (21:00)
פולין - דרום קוריאה (21:45)
מרוקו - אוזבקיסטן (22:00)
קולומביה - אוסטרליה (22:00)
ניגריה - סרביה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully