וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל חגגה מול גרמניה, יוגי לב עקץ: "ידעתי שהיא תשחק עם כל הנשמה הפצועה שלה"

ברזיל השיגה "נקמה" קטנה על גרמניה במשחק ידידות. לב, שהציב הרכב משני, לא מתרגש: "בשביל זה יש את המשחקים האלה, בשביל לבדוק ולנסות". טיאגו סילבה: "זה ניצחון שגורם לנו לגאווה, אנחנו מאושרים"

רויטרס

ברזיל שוב הוכיחה שהיא מלאת מוטיבציה לקראת הגביע העולמי, אחרי שאמש (שלישי) רשמה ניצחון 0:1 על גרמניה בברלין וקטעה את רצף 22 המשחקים ללא הפסד של אלופת העולם. זה כמובן לא מוחק ולא משכיח את ה-7:1 שספגה ברזיל מגרמניה לפני ארבע שנים בחצי הגמר במונדיאל בברזיל, אבל זה כן מחזיר לברזילאים מעט כבוד ומעניק לאוהדיה מעט גאווה ותקווה לקראת המשחקים בקיץ.

עוד בנושא
ספרד הביסה 1:6 את ארגנטינה, אנגליה ואיטליה נפרדו ב-1:1
ידידות: ברזיל ניצחה 0:1 את גרמניה במפגש הראשון מאז ה-1:7
הכנה למונדיאל: צרפת ניצחה את רוסיה 1:3 בסנט פטרסבורג

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. רויטרס
איפה הייתה האצבע? לב/רויטרס

יש לציין כי גרמניה שיחקה בהרכב חסר, ולא שיתפה בין השאר את מסוט אוזיל ותומאס מולר, ולמעשה המאמן יואכים לב עשה שבעה שינויים בהשוואה להרכב שסיים ב-1:1 מול ספרד ביום שישי, אבל גם ברזיל שיחקה בלי ניימאר הפצוע, ולבסוף ניצחה 0:1 משער של גבריאל ז'סוס בדקה ה-37.

"ציפיתי שברזיל תשחק עם ההרכב הכי חזק שלה ועם כל הנשמה המעט פצועה שלה, ושהם יהיו במוטיבציה מלאה", אמר בסיום מאמן גרמניה יוגי לב, שראה את קווין טראפ השוער הודף רע את הנגיחה של ז'סוס וסופג שער רך, "זה לא היה היום שלנו. עשינו שינויים בהרכב, וניתן היה לראות שזה משפיע עלינו. עשינו כמה טעויות קלות מדי. היו על הדשא כמה שחקנים צעירים ולא היינו מספיק מתואמים כקבוצה. אבל בשביל זה יש את המשחקים האלה, בשביל לבדוק ולנסות".

מנגד, ברזיל שוב יכולה לחייך אחרי מפגש מול היריבה שגרמה לה את הטראומה הגדולה בתולדותיה. אומנם ברזיל גברה על גרמניה בגמר האולימפי במראקנה והתתנחמה מעט על חשבון הגרמנים, אבל הפעם, גם אם למשחק אין חשיבות, בבריזל יודעים שכל ניצחון על אלופת העולם הוא חשוב לביטחון ומהווה הצהרה.

"מגיע לנבחרת הזאת המון קרדיט", אמר טיאגו סילבה על חבריו, "אני חושב שאנחנו על המסלול הנכון, בדרך הנכונה, עם צניעות ומשמעת, והוכחנו את זה מול נבחרת חזקה מאוד. זה גורם לנו לגאווה, אנחנו מאושרים מעוד תוצאה טובה מול יריבה מצוינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נבחרת ברזיל חוגגת עם גבריאל ז'סוס. רויטרס
צוברים ביטחון. ברזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully