וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לפני המונדיאל: ואהיד חלילודז'יץ פוטר מנבחרת יפן

המאמן הבוסני הועזב במפתיע למרות שהעלה את הנבחרת לרוסיה מהמקום הראשון בבית האסייתי, אך יפן נראתה לא טוב במשחקי ההכנה. אקירה נישינו מאמנה של אוסאקה לשעבר צפוי להחליפו

קצת יותר מחודשיים לפני המונדיאל, ואהיד חלילודז'יץ' מאמנה של נבחרת יפן פוטר במפתיע מתפקידו, כך הודיעה היום (שני) ההתאחדות היפנית. מחליפו של המאמן הבוסני ייקבע בהמשך היום כאשר על פי הדיווחים יהיה זה אקירה נישינו מאמנה של אוסאקה לשעבר.

מי שזה לא יהיה, למאמן החדש יהיו פחות מחודשיים כדי להכין את הנבחרת של למונדיאל, שם היא תשחק בבית קשה מאוד יחד עם קולומביה, פולין וסנגל. ליפן מצפים שלושה משחקי ידידות לפני משחק הפתיחה שלה ברוסיה מול קולומביה ב-19 ביוני.

ואהיד חלילודז'יץ' מאמן נבחרת אלג'יריה. GettyImages
פיטורים כואבים. חלילודז'יץ'/GettyImages

חלילודז'יץ', שקיבל את התפקיד הנחשק במרץ 2015, הוביל את היפנים למונדיאל השישי שלהם אחרי שהם סיימו במקום הראשון בבית האסייתי לפני סעודיה ואוסטרליה. אולם, הלחץ על המאמן בן ה-65 התגבר בתקופה האחרונה כשהתיקו מול מאלי וההפסד לאוקראינה במשחק ידידות במרץ האחרון, זירז את ההחלטה להיפרד ממנו כעת.

במהלך עשר העונות שלו כמאמן גמבה אוסאקה, נישינו המאמן המיועד הוביל את קבוצתו לשעבר לזכייה באליפות ב-2005 וכן לזכייה בליגת האלופות האסייתית שלוש שנים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully