וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוליגניות הרוסיות חוזרות: צפו בהן מתאמנות לקרב נגד אוהדי אנגליה במונדיאל

17.4.2018 / 8:52

על אף הסנקציות שהוטלו על החוליגניות של רוסיה מאז המהומות ביורו 2016, חלקן נתפסו במצלמה מתאמנות לקראת המהומות הצפויות במשחקי גביע העולם בכדורגל

אתר רשמי

סצנת החוליגנים הרוסית ממשיכה להטיל אימה על אוהדי אנגליה, כשבסוף השבוע נחשפה קבוצת חוליגניות צעירה מתאמנת לקראת מלחמה הדומה למהומות מארסיי וליל ביורו 2016- וצפויה לחול השנה במשחקי גביע העולם בכדורגל. הבנות נראות מכות אחת את השנייה באגרופים ובעיטות כשהן מכינות עצמן לקראת הקטטה ההמונית - לטענתן בעיקר נגד אוהדי ואוהדות אנגליה.

החברוה תועדה בלב יער מושלג, כשהיא מחלוקת לשתי קבוצות של שבע נשים. בסרטון הקצר נראות הנשים מתנפלות זו על זו ופורצות בקטטה המונית אך מבוימת שצפויה להכין אותן לקראת הדבר האמיתי - הקרב מול האולטראס האנגלים, שיתקיים במהלך משחקי גביע העולם בכדורגל ביוני השנה.

החוליגניות של של רוסיה. אתר רשמי
קבוצת חוליגניות מתכוננות לקראת קרב האוהדים במשחקי גביע העולם/אתר רשמי

עוד בנושא

עוד באותו נושא

צפו בחוליגניות הרוסיות: "מחכות לאורחים שלנו במונדיאל 2018"

לכתבה המלאה

סאן אונליין מדווח שהסרטון פורסם לראשונה בקהילה מקוונת של 316 אלף מנויים וזכה ליותר מ-26 אלף צפיות. בין התגובות נכתב: "אל תראו את זה לאנגלים" ו"הם מתכוננים לרגע שהאנגלים יבואו. זה יהיה כיף לראות קבוצה של 100-150 נשים נלחמות באנגלים שיכורים. נ.ב אבל כמובן שזה נורא ואיום". הסרטון מגיע זמן קצר אחרי שהאתר דיווח על מכתבי איומים שנשלחו לאוהדי אנגליה מצד אלפי חוליגנים רוסיים. פורומים של כדורגל ברוסיה מוצפים באיומים דומים ובתמונות של בריונים מתכוננים למאבק צמא הדם על המגרש.

צפו בעוד קרבות חוליגנים:

לאור מאורעות יורו 2016, אנגליה יצאה בקמפיין במטרה לדאוג לאבטחה גבוהה במשחקי גביע העולם. בקרב ההוא שני אוהדים אנגלים נותרו בקומה ועשרות נפצעו בידי כנופיות מאורגנות של חוליגנים. ולדימיר פוטין הורה על סנקציות כדי למנוע את המהומות הצפויות ו, אולם על נשים רבות שהיו מעורבות בעימותי קהל קודמים הוסר האיסור להשתתף במשחקים עתידיים.

אחת האוהדות שלא תוכל לקחת חלק בקרב הצפוי היא דיאנה איוונובה בת ה-19, מעריצת צסק"א מוסקבה שמתגאה בקעקוע המאיים "להילחם או למות". זו הייתה מעורבות בקטטה במשחק שנערך בשנה שעברה. מקור ביטחוני רוסי טוען שהנשים, המגיעות הפעם מכנופיות שונות, מתכננות את הקטטה לפני משחקי גביע העולם ולא אחריהם.

דיאנה איוונובה מהחוליגניות של רוסיה. צילום מסך
דיאנה איוונובה מהחוליגניות של רוסיה/צילום מסך
הקעקוע של דיאנה איוונובה מהחוליגניות של רוסיה. צילום מסך
הקעקוע של דיאנה איוונובה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully