וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' ממשיך בקמפיין: "מונדיאל בלעדיי זה לא מונדיאל"

החלוץ השבדי שעבר לאחרונה ללוס אנג'לס גלאקסי התארח בתוכנית הראיונות של ג'ימי קימל והכריז: "אני נוסע למונדיאל. האם גם אשחק שם? בעניין הזה אני חייב להיות מאוד זהיר ולא אגיד יותר"

one

זלאטן איברהימוביץ' ממשיך בקמפיין למען הכללתו בסגל שבדיה למונדיאל. החלוץ שהצטרף לאחרונה ללוס אנג'לס גלאקסי לאחר שעזב את מנצ'סטר יונייטד השתתף בתוכנית הראיונות של ג'ימי קימל בה שוב יצא בהצהרות מפוצצות.

כשנשאל האם יגיע למונדיאל ברוסיה השיב השבדי: "כן. אני נוסע לגביע העולמי. האם אשחק שם? אני חייב להיות מאוד זהיר. לא אגיד יותר כי יתלו אותי. אני צריך להיות זהיר, אבל גביע עולם בלי זלאטן, זה לא גביע עולמי".

איברהימוביץ' בן ה-36 הודיע על פרישה מנבחרת שבדיה לאחר שזו הודחה בשלב הבתים של יורו 2016. ללא זלאטן, העפילו השבדים למונדיאל לראשונה מאז 2006 לאחר שהדיחו באופן סנסציוני את איטליה במשחקי הפלייאוף.

בחודשים האחרונים החל זלאטן בשורה של ראיונות להפעיל לחץ על אנשי נבחרת שבדיה כדי לזמנו לטורניר היוקרתי שייערך הקיץ ברוסיה. בינתיים בהתאחדות השבדים נמנעים מהצהרה חד משמעית בעניינו של זלאטן וסוגיית זימונו או אי זימונו לסגל עדיין נותרה פתוחה.

עוד בנושא
לראשונה אחרי 16 שנה: ברצלונה עלתה עם הרכב ללא שחקני בית
דיווח: מינו ראיולה הציע את פול פוגבה לפ.ס.ז', גם ברצלונה וריאל מדריד בתמונה
מולר אחרי העלייה לגמר הגביע: "זו הייתה פרסומת לכדורגל גרמני"

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
הפה הגדול ממשיך לעבוד. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully