וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "שינוי המערך מאפשר לי לתקוף יותר, רוצה לכבוש עוד"

קשר הפועל באר שבע התראיין בניגריה: "עברנו לשחק עם שני קשרים מרכזיים, זה משחרר אותי. מקווה לקחת את הכושר הזה לנבחרת". איינוגבה חולם על זימון למונדיאל: "הכול יכול לקרות"

קובי אליהו

ג'ון אוגו יחגוג מחר (שישי) את יום הולדתו ה-30 והוא מקווה להספיק לכבוש עוד כמה שערים עבור הפועל באר שבע לפני שהעונה הנוכחית תסתיים. הקשר הניגרי קבע 0:1 מול בני יהודה בפתיחת הפלייאוף העליון וכבש גם ב-2:2 הדרמטי מול הפועל חיפה ביום ראשון האחרון, כך שבפלייאוף כבר הספיק לכבוש יותר מבכל העונה הסדירה, בה היה לו שער אחד בלבד מול הפועל רעננה.

מה ההסבר לזה? בראיון בניגריה אמר הקשר: "אני חושב שזה בעיקר בגלל המערך בו אנחנו משחקים לאחרונה. אנחנו משחקים עם שני קשרים מרכזיים, ובניגוד לתפקיד שלי כקשר אחורי, זה נותן לי יותר חופש לתקוף. זו תמיד הרגשה טובה להיות בין הכובשים ואני מקווה שאוכל להבקיע עוד כמה שערים לפני שהעונה תסתיים. אני מקווה גם שאוכל לקחת את הכושר הזה לנבחרת, זו יכולה להיות תוספת חשובה למשחק שלנו. עדיין, העדיפות הגדולה שלי היא להיות מרוכז ב-100 אחוז בהגנה, ורק אז להבקיע".

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
החליף קידומת. ג'ון אוגו/ברני ארדוב

מי שלא מתוכנן להיות עם אוגו וניגריה במונדיאל, אבל עדיין חולם על זימון של הרגע האחרון, הוא דלה איינוגבה. שוערה של הפועל אשקלון התייחס לכך ואמר לאתר AOIFootball: "לשחק בנבחרת תמיד היה החלום שלי. בכל פעם שקראו לי נתתי את הכי טוב שלי וזה משהו שאשמח לעשות אם תינתן לי ההזדמנות".

השוער בן ה-34, שנמצא בישראל מאז 2007 ולא שיחק במדי נבחרתו כמעט שבע שנים, הוסיף: "אירועי 2011 עברו ואני בטוח שאוכל לעזור אם אזומן. אני מאמין שהמאמן יודע מה הוא רוצה מהשוערים שלו. אם הוא חושב שאני צריך לחזור ולתרום מניסיוני, אעשה זאת בשמחה כי אני רוצה לראות את ניגריה מצליחה בגביע העולמי ברוסיה. שבע שנים זה הרבה זמן, אבל הכול יכול לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully