וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "לא מוטרד מכך שאהיה מחליף במונדיאל, הכי חשוב שננצח"

רגע לפני משחק העונה מול בית"ר, קשר באר שבע התראיין לקראת פתיחת קמפיין המונדיאל של ניגריה: "אני מוכן למלא כל תפקיד. תקראו לי קשר הגנתי או קשר התקפי, זו לא תהיה טעות"

קובי אליהו

ג'ון אוגו והפועל באר שבע עומדים להבטיח אליפות שלישית ברציפות והערב (21:00) הם יכולים להבטיח אותה כמעט רשמית אם ינצחו במשחק העונה בטדי את בית"ר ירושלים. אולם, הקשר הניגרי כבר חושב על הדבר הגדול הבא שמצפה לו ביוני, כאשר נבחרתו תפתח הופעותיה במונדיאל ברוסיה.

עוד בנושא:

איינבינדר כשיר למשחק העונה מול בית"ר, אלחמיד יפתח
וידאר קיארטנסון: "אני רוצה לעזוב את מכבי תל אביב בקיץ"

שחקן נבחרת ניגריה ג'ון אוגו. GettyImages
יזכה ללבוש את המדים האלו גם ברוסיה? ג'ון אוגו/GettyImages

אוגו, שנאבק על מקומו בסגל של הנשרים, התייחס בראיון לתפקיד שלו על המגרש ואמר: "תקראו לי קשר הגנתי, או קשר התקפי, זו לא תהיה טעות. אני קשר ואני מוכן למלא כל תפקיד שאצטרך כדי להבטיח שניגריה תצליח".

אוגו, שצפוי להיות שחקן מחליף במונדיאל, התייחס למעמדו ואמר: "אני מאוד מעודד מהדברים שהמאמן אומר. אנחנו תמיד נעבוד ביחד כקבוצה, וזה לא מטריד אותי שאהיה שחקן מחליף בגלל שכל מה שחשוב זה הניצחון. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה במונדיאל, בעזרת האל".

נבחרת ניגריה שובצה לבית קשה מאוד במונדיאל יחד עם ארגנטינה של מסי, קרואטיה החזקה וגם איסלנד המפתיעה. הניגרים יפתחו את הופעותיהם ברוסיה עם מפגש מול קרואטיה ב-16 ביוני ולאחר מכן יפגשו את איסלנד ויסיימו עם מפגש מול הארגנטינאים שככל הנראה ייאבקו על המקום הראשון עם הקרואטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully