וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "מנואל נוייר לא ישחק בשבת, אבל לגבי גמר הגביע הכול פתוח"

מאמן באיירן מינכן הכחיש את הציטוטים שלו לפיהם טען שהשוער המתאושש מפציעה לא יהיה בסגל יותר העונה. רופא המאנשאפט לשעבר: "לדעתי הוא יהיה מוכן רק אחרי שלב הבתים"

מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה. רויטרס
לא יזכה להגן על התואר עם חבריו? נוייר/רויטרס

אלופת העולם גרמניה תנסה לשמור על התואר שלה במונדיאל שיחל ברוסיה בחודש הבא, אבל ממש לא בטוח שמנואל נוייר יקבל הזדמנות לשחזר את יכולתו מלפני ארבע שנים בברזיל. שוער באיירן מינכן, שלא שיחק מאז חודש ספטמבר בשל שבר חוזר בכף רגלו (שהרחיק אותו מהמגרשים גם בחצי השנה של העונה שעברה), חזר להתאמן בסוף חודש מרץ אך זה לא בהכרח אומר שיוכל להתייצב בין הקורות של המאנשאפט. למעשה, הולכות וגוברות ההערכות שמארק אנדרה טר סטגן הוא זה שיקבל את חולצת ההרכב.

מאמן באיירן יופ היינקס שוחח היום (רביעי) עם האתר 'קיקר' ומסר בשורות לא מעודדות בכלל באשר לנוייר: "הוא לא ישחק נגד שטוטגרט, וגם לא בגמר הגביע". כלומר, השוער בן ה-32 כבר לא יקבל העונה דקות משחק במדי קבוצתו ויגיע למונדיאל בכושר לקוי מאוד. היינקס עצמו, שחוגג היום את יום הולדתו ה-73, הבהיר לאחר מכן את דבריו ואמר: "לא אמרתי את זה. העובדה היא שמנואל לא יהיה בסגל למשחק הליגה האחרון מול שטוטגרט בשבת. ההחלטה לגבי גמר הגביע עדיין לא התקבלה".

"אני מרגיש טוב עם מה שאני עושה באימונים אבל לא יודע מה יהיה", אמר נוייר באירוע הצגת התלבושות של הקבוצה לעונה הבאה, "אני צריך לקחת את ההחלטה הכי טובה עבורי, עבור הקבוצה ועבור הנבחרת. לא יעזור לי למהר עם זה. אני רוצה להשתפר בכל יום ולנסות לחזור לכשירות במהירות האפשרית, נראה אם זה יספיק".

אוליבר שמידטליין, ששימש בעבר כרופא הן בבאיירן והן בגרמניה, לא אופטימי בכלל באשר לאפשרות שנוייר יהיה מוכן עד לשלב הבתים - שם אלופת העולם תפגוש את מקסיקו, דרום קוריאה ושבדיה. "אני חושב שהוא לא יוכל להיות מעורב עד שלבי הנוקקאוט של הטורניר", אמר הדוקטור.

עוד בנושא

דני אלבס נפצע בגמר הגביע הצרפתי, חשש כי ייעדר מהמונדיאל
מקורב לפרגוסון: "הוא לא מפסיק לקשקש על כדורגל, מצבו השתפר"
דיווח: ויין רוני מנהל מגעים מתקדמים עם די סי יונייטד מליגת ה-MLS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully