וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנבחרת ברזיל: דני אלבס ייעדר למעלה מחודש ויחמיץ את המונדיאל

המגן הימני הוותיק, שאחרי 38 תארים בקריירה חלם להניף גם את גביע העולם, לא יתאושש בזמן מהפציעה שספג בגמר הגביע הצרפתי. טיטה יזמן את דנילו או פאגנר מקורינתיאנס על חשבונו

דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן פצוע. רויטרס
כאב ראש לטיטה. דני אלבס אחרי הפציעה/רויטרס

מכה לנבחרת ברזיל לפני המונדיאל: ההתאחדות המקומית הודיעה הערב (שישי) רשמית כי דני אלבס ייעדר מהגביע העולמי, בעקבות הפציעה שספג במהלך הניצחון של פריס סן ז'רמן על לז הרבייה בגמר הגביע הצרפתי. תחילה פורסמו הערכות אופטימיות בנוגע למשך היעדרותו של המגן הוותיק, אולם מתברר כי השמחה היתה מוקדמת, והוא בכל זאת ייעדר למעלה מחודש.

מדובר בבשורה קשה לברזיל וגם לאלבס עצמו. עמדת המגן הימני של הסלסאו דלילה למדי, והמאמן טיטה ייאלץ להכריע כעת מי מבין דנילו מריאל מדריד או פאגנר מקורינתיאנס יתפוס את מקומו בתור המגן הפותח. גם עבור אלבס עצמו, כאמור, מדובר במכה לא פשוטה. שיאן התארים של הכדורגל העולמי, שכבר זכה בכל התארים האפשריים - 38 בסך הכל - למעט המונדיאל, חלם להפוך לראשון שמשלים סרייה מושלמת עם זכייה בגביע העולמי.

טיטה יפרסם את הסגל הרחב שלו למונדיאל ביום שני הקרוב, ועל פי דיווחים הוא אף שוקל לזמן את ראפיניה מבאיירן מינכן כדי לאייש את עמדת המגן הימני שכעת תהיה חסרה מאוד. משחק הפתיחה של ברזיל, ב-17 ביוני, יהיה מול שוויץ. לאחר מכן היא תפגוש קוסטה ריקה וסרביה.

עוד בנושא

וידאר קיארטנסון מחוץ לסגל הרחב של נבחרת איסלנד למונדיאל
רוסיה פרסמה את הסגל המורחב, במדינה חוששים מביזיון בטורניר
רפא מארקס יוזמן לסגל מקסיקו וישחק במונדיאל חמישי בקריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully