וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח: "זה כל כך מיוחד, אני מבטיח שאמשיך לכבוש שערים"

כוכב ליברפול קיבל מקני דלגליש את תואר מלך השערים אחרי ששבר שיא ליגה עם 32 שערים: "אני כל כך מאושר". קלופ: "יש לו עוד כל כך הרבה מקום לשיפור, הוא יכבוש עוד הרבה מאוד שערים"

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
מלך השערים. סלאח/רויטרס

הערב הגדול של ליברפול יגיע רק בשבת הבאה כשתשחק בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אבל כבר אתמול (ראשון) הצליחו המייטי רדס להבטיח את המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. הקבוצה של יורגן קלופ הביסה 0:4 את ברייטון כשמוחמד סלאח כובש את השער הראשון וקובע שיא עם 32 שערי ליגה, הכי הרבה שאיזשהו שחקן אי פעם כבש בעונה אחת בפרמיירליג.

עוד בנושא:
ליברפול דרסה את ברייטון והבטיחה מקום באלופות

* זו הפעם השביעית שליברפול משלימה עונה ללא הפסד בית בליגה הבכירה באנגליה.

* זו הפעם הראשונה שליברפול מסיימת שתי עונות ברציפות בין ארבע הראשונות בטבלה. הפעם האחרונה שהיא עשתה את זה הייתה ארבע שנים ברציפות בין 2009-2005.

* סלאח כבש נגד 17 יריבות שונות בליגה העונה, שיא ליגה.

* מוחמד סלאח כבש ב-34 משחקים עבור ליברפול העונה בכל המסגרות, לפחות בארבעה משחקים יותר מאשר השחקן השני בחמש הליגות הבכירות באירופה (אדינסון קבאני ב-30 בפריס סן ז'רמן).

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קלופ מרוצה/רויטרס

אחרי המשחק קיבל סלאח את הגביע לרגל הזכייה שלו בתואר מלך שערי הליגה מקני דלגליש האגדי ואמר: "זה מיוחד מאוד. אני תמיד חושב רק איך אני יכול לעזור לקבוצה לנצח ועכשיו הבטחנו את המקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה ואני זכיתי בתואר אישי, אני כל כך גאה. אני מנסה להשתפר בכל שנה ואני כל כך מאושר, זה כל כך מיוחד לשבור את השיא כאן". המצרי נשאל האם הוא מסוגל לשחזר את ההישג הענק גם בעונה הבאה והשיב: "אעשה את זה, אל דאגה. אעשה כמיטב יכולתי כדי לעשות את זה, 100%".

יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "היה על השחקנים הרבה לחץ, יש לחץ גדול לקראת השבועיים האחרונים. זה נהדר להבטיח את המקום בליגת האלופות, זה הישג נפלא. עשינו את זה בצורה מרשימה מאוד. ניסינו לנצח מהשנייה הראשונה. נקודה הייתה יכולה להספיק לנו, אבל אני לא יודע איך לשחק על נקודה". הגרמני התייחס לעובדה שג'יימס מילנר לא נכלל בסגל בגלל פציעה קלה ואמר: "ג'יימס מילנר יהיה בסדר, היום היה קצת מוקדם בשבילו". על השיא המדהים של סלאח הוסיף המאמן: "לא היה לי מושג לגבי השיא שלו. הוצאתי אותו מהמשחק ואז שמעתי שטוטנהאם כבשה חמישייה והארי קיין היה יכול לכבוש את כל החמישייה. סלאח היה נהדר העונה והוא עוד יכול להשתפר. הוא יכבוש עוד הרבה שערים בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully