וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארגנטינה: פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי זומנו לסגל הרחב

חורחה סמפאולי הודיע על סגל רחב של 35 שחקנים לקראת גביע העולם, ממנו ינופו 12 עד יום שני הבא. כוכבי יובנטוס ואינטר בהתאמה נכללו בינתיים ברשימה. כמובן שגם מסי והיגואין בפנים

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, פאולו דיבאלה. AP
דיבאלה ומסי/AP

חורחה סמפאולי הודיע היום (שני) על הסגל הרחב של נבחרת ארגנטינה לקראת גביע העולם. הסגל הזה כולל 35 שחקנים, ממנו ינופו 12 שחקנים וההכרזה על הסגל ה"אמיתי" תהיה ביום שני הבא במסיבת עיתונאים של המאמן. חצי ההפתעה בינתיים היא זימונם של כוכב אינטר מאורו איקרדי וכוכב יובנטוס פאולו דיבאלה.

ארגנטינה, שבקושי הצליחה לעלות לטורניר, תשחק בבית ד' יחד עם איסלנד, קרואטיה וניגריה. היא תפתח את ההופעות שלה ב-16 ביוני מול איסלנד, חמישה ימים לאחר מכן תפגוש את קרואטיה והיא תנעל את שלב הבתים ב-26 ביוני מול ניגריה בסנט פטרסבורג.

הסגל המלא:

שוערים: סרחיו רומרו, ווילפרד קבאז'רו, נחואל גוסמן, פרנקו ארמני.

הגנה: גבריאל מרקאדו, אדוארדו סלביו, חאבייר מסצ'ראנו, ניקולאס אוטמנדי, חרמן פצלה, פדריקו פאסיו, מרקוס רוחו, ראמירו פונס מורי, ניקולאס טליאפיקו, מרקוס אקונייה, כריסטיאן אנסלדי.

קישור: מנואל לאנסיני, ריקרדו סנטוריון, מקסימיליאנו מסה, לוקאס ביגליה, גידו פיסארו, אנסו פרס, אבר בנגה, ג'ובאני לו סלסו, לאנדרו פארדס, רודריגו בטאגליה, אנחל די מריה, כריסטיאן פאבון, פאבלו פרס.

התקפה: פאולו דיבאלה, דייגו פרוטי, ליאונל מסי, סרחיו אגוארו, גונסאלו היגואין, לאוטארו מרטינס, מאורו איקרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully