וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל נבחרת ברזיל לגביע העולם: טייסון, פרד וז'רומל בפנים

טיטה פרסם את 23 השחקנים שייסעו לרוסיה, ללא דני אלבס הפצוע כמובן. אין הפתעות גדולות מדי בסגל, שכולל גם את ניימאר, פירמינו, וויליאן, פרד, קאסמירו, דוגלאס קוסטה וקוטיניו

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, פיליפה קוטיניו. AP
עד לאן הם יצליחו להגיע הקיץ? ניימאר וקוטיניו/AP

ברזיל פרסמה הערב (שני) את הסגל הסופי שלה לגביע העולם. בניגוד למרבית הנבחרות, טיטה פרסם כבר מלכתחילה את הסגל הסופי שכולל 23 שחקנים. מי שלא נמצא בסגל כמובן הוא המגן הימני דני אלבס, שנפצע לאחרונה במהלך גמר הגביע הצרפתי בו זכתה קבוצתו פריס סן ז'רמן.

הסלסאו, שסיימו את גביע העולם הקודם בצורה אומללה עם תבוסה 7:1 על ידי גרמניה בחצי הגמר והפסד 3:0 להולנד במשחק על המקום השלישי, ישחקו בבית ה' ברוסיה עם שוויץ, קוסטה ריקה וסרביה. ברזיל תפתח מול שוויץ ברוסטוב ב-17 ביוני, תשחק לאחר מכן מול קוסטה ריקה ב-22 ביוני וינעלו את שלב הבתים מול סרביה ב-27 ביוני במוסקבה. ברזיל תקווה כמובן שניימאר יחזור מהפציעה שהשביתה אותו לזמן ממושך במצב טוב. כזכור, בגביע העולם בברזיל הוא נפצע לפני חצי הגמר ולא היה שותף להשפלה מול גרמניה כמו גם למשחק על המקום השלישי. בכל מקרה, בברזיל הודיעו כי כוכב פריס סן ז'רמן יהיה כשיר למשחק הידידות מול קרואטיה ב-3 ביוני.

טיטה: "עכשיו העבודה מתחילה. אין דרך טובה יותר מאשר לזמן שחקנים חדים כל הניתן, והעובדה שחלקם עוד משחקים בליגת האלופות נותנת לנו יתרון. כמובן שננקוט באמצעים הנדרשים כדי למנוע פציעות שלהם. כל השחקנים שלי משחקים ברמות הגבוהות ביותר, התחרות ביניהם תחזור לנו. אמרתי לסגל שאנחנו לא צריכים לבסס את הסגל על סטטיסטיקה, אלא על הצורה בה כל אחד משחק, אם הייתי מקשיב לכל אוהד ופרשן הייתי מזמן 70 שחקנים".

שחקני גרמיו מריעים לז'רומל על הזימון

פאגנר ברגע פרסום הסגל

הסגל המלא:

שוערים: אליסון, סאסיו, אדרסון

הגנה: דנילו, פיליפה לואיז, מרסלו, פאגנר, פדרו ז'רומל, מרקיניוס, טיאגו סילבה, מירנדה.

קישור: פרד, פרננדיניו, פאוליניו, וויליאן, פיליפה קוטיניו, רנאטו אוגוסטו, קאסמירו.

התקפה: רוברטו פירמינו, טייסון, ניימאר, גבריאל ז'סוס, דוגלאס קוסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully