וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה: מריו גצה לא בסגל הרחב למונדיאל, מנואל נוייר בפנים

הקשר שכבש את שער הניצחון בגמר הקודם לא נכלל בסגל של לב, שהאריך את חוזהו עד אחרי מונדיאל 2022. שוער באיירן בפנים, וכמוהו גם נילס פטרסן ומרקו רויס. סנדרו ואגנר בחוץ

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
יתרשמו ממנו במחנה האימונים. נוייר/GettyImages

נבחרת גרמניה פרסמה היום (שלישי) את הסגל הרחב שלה למונדיאל הקרוב, כשהחדשות הגדולות הן השארתו בחוץ של כובש שער הניצחון הדרמטי במונדיאל הקודם, מריו גצה, והכללתו של השוער הפצוע מנואל נוייר, שלא שיחק מאז ספטמבר.

"היינו בקשר מתמיד עם מנואל", הסביר המאמן יואכים לב, שהאריך את חוזהו עד אחרי מונדיאל 2022. "הוא עורך אימונים מלאים במינכן כרגע. נמשיך לעקוב אחריו כדי לקבל חוות דעת ונוכל לעשות זאת במחנה האימונים. כמובן שאי אפשר להגיע לטורניר כל כך משמעותי ללא הרבה אימונים". המחנה המדובר ייערך באיטליה, החל מהשבוע הבא.

על גצה אמר לב: "זו לא היתה העונה הטובה ביותר שלו, הוא לא הצליח להראות היכולות המדהימות שלו. אישית, אני מצטער מאוד עבורו".

מי שכן נכלל בסגל הוא מרקו רויס, שהחמיץ את המונדיאל הקודם וסבל משלל פציעות בשנתיים האחרונות, אך הצליח להתאושש ולחזור לרוטציה של בורוסיה דורטמונד לפני כשלושה חודשים. ביחד איתו נכלל באופן די מפתיע גם חלוץ פרייבורג נילס פטרסן, שקיבל זימון בכורה על חשבון סנדרו ואגנר.

"נילס כבש 15 שערים בקבוצה שלא מייצרת הרבה מצבים", אמר לב. "הוא עשה עלינו רושם חזק מאוד, והוא תמיד משמש כמחליף טוב".

הסגל המלא: מארק אנדרה טר סטגן, מנואל נוייר, ברנד לנו, קווין טראפ, מאט הומלס, ג'רום בואטנג, יוזואה קימיש, יונאס הקטור, אנטוניו רודיגר, ניקלאס שולה, מרווין פלטנהארדט, מתיאס גינתר, יונתן טה, טוני קרוס, תומאס מולר, מרקו רויס, סמי חדירה, מסוט אוזיל, לירוי סאנה, יוליאן דרקאסלר, אילקאי גונדואן, ליאון גורצקה, סבסטיאן רודי, יוליאן ברנדט, מריו גומז, נילס פטרסן, טימו ורנר.

עוד בנושא:

פורסם סגל נבחרת ברזיל לגביע העולם: טייסון, פרד וז'רומל בפנים
נבחרת ארגנטינה: פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי זומנו לסגל הרחב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully