וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת פאולו גררו: אפילו נשיא פרו נחלץ לעזרת החלוץ המושעה

אחרי שההשעייה של גררו הוארכה, נשיא המדינה מרטין ויסקארה הודיע ששר החוץ והשגריר בשוויץ עומדים לרשותו. למרות זאת, סיכוי קלוש שהשחקן בן ה-34 יקבל אישור לשחק במונדיאל

פאולו גררו, שחקן נבחרת פרו. AP
"לקחו ממני את החלום". גררו השבוע/AP

נשיא פרו, מרטין ויסקארה, הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) שמשלתו תעשה כל שביכולתה כדי לסייע להסיר את עונש ההרחקה שהוטל על החלוץ פאולו גררו. הסוגיה הזו העסיקה את הכדורגל הפרואני בימים האחרונים ונראה שחרף ההצהרות של הנשיא, דבר לא יעזור לגררו והוא לא ישחק במונדיאל.

השחקן הוותיק נתפס על שימוש בסמים ובממריצים בדצמבר 2017 והושעה לשנה. כשבועיים לאחר מכן העונש הומתק וההשעייה קוצרה לחצי שנה. גררו המאושר הבין שהוא יוכל לשחק במונדיאל לראשונה בחייו והמאמן ריקרדו גארקה הכליל אותו בסגל שפרסם. אלא שבתחילת השבוע CAS - בית הדין הגבוה לספורט - האריך מחדש את ההרחקה.

גררו בן ה-34, מלך שערי פרו בכל הזמנים (32 שערים) התאכזב קשות ("אני עצוב, לקחו ממני את החלום") ונשיא המדינה אמר: "זה לא הוגן. נעניק לפאולו ועורכי הדין שלו את כל העזרה ושר החוץ ושגריר פרו בשוויץ, עומדים לרשותם בכל דבר שיבקשו".

אחרי שנים ארוכות בהן אפילו לא התקרבה לכרטיס למונדיאל, פרו העפילה למונדיאל והיא תופיע בו בפעם הראשונה מאז 1982. היא תשחק בבית ג', בו תפגוש את צרפת, דנמרק ואוסטרליה. גררו הוותיק הבין שזו הזדמנות חד פעמית להופיע בגביע העולם, אבל נראה שאין שום סיכוי שערעור שלו יתקבל בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully