וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מזהירים: "אל תתנו למסי להגיע לירושלים הבוערת"

דעות חלוקות בארגנטינה בנוגע לאפשרות שמשחק ההכנה יתקיים בבירה ולא בחיפה. באחד העיתונים המובילים במדינה נכתב: "הסיכון גדול מדי". יו"ר ההתאחדות טאפיה: "נכניס 3 מיליון דולר מהמשחק"

one

דעות חלוקות בארגנטינה בעקבות ההכרזה הרשמית על כך שמשחק הידידות מול ישראל ב-9 ביוני ייערך כמתוכנן על אדמת ישראל. אמש קיים יו"ר ההתאחדות הארגטינאית קלאודיו טאפיה מסיבת עיתונאים בשגרירות ישראל בבואנוס איירס, בו הדף סופית את השמועות על כך שמשחק הידידות, שיהווה ניסוי כלים אחרון של האלביסלסטה לפני המונדיאל, יועתק לברצלונה בעקבות המצב הביטחוני.

"זה משחק עם משמעות סמלית גדולה. ישראל היא מדינה עם היסטוריה עשירה, ששמחה לארח אותנו", אמר טאפיה. בנוסף, יו"ר ההתאחדות לא התכחש לכך שאחד המניעים לקיום המשחק הוא כלכלי. "ההתאחדות תכניס שלושה מיליון דולר מהמשחק. זאת הכנסה גדולה וחשובה שתסייע לנו מאוד", אמר.

עוד בנושא

התאחדות הארגנטינאית פרסמה מדריך למונדיאל: "כך תתחילו עם נשים רוסיות"
פורסם סגל נבחרת צרפת למונדיאל: פקיר ותובאן בפנים, מרסיאל ולקאזט בחוץ
סמדו וגומש מחוץ לסגל נבחרת פורטוגל למונדיאל, קווארסמה וגדש בפנים

ליאונל מסי, ברצלונה, בכותל המערבי. ברני ארדוב
ארגנטינה תפסח על הביקור במקומות הקדושים? מסי בביקור הקודם בכותל/ברני ארדוב

שאלה מהותית אחת בכל זאת נותרה פתוחה: היכן יתקיים המשחק? בישראל עושים מאמצים כבירים כדי שייערך באצטדיון טדי, בעוד ארגנטינה נחושה לקיים את המשחק באצטדיון סמי עופר בחיפה, שגם נחשב חדיש יותר וגם נתפס עבורם כבטוח יותר, לאור המתיחות הגואה בבירה.

"להביא את ליאונל מסי ושאר הנבחרת לירושלים כשהאווירה כל כך מתוחה יכול לעלות לנו ביוקר", נכתב במאמר דעה בעיתון המוביל "לה נאסיון", תחת הכותרת "אל תתנו למסי להגיע לירושלים הבוערת". במאמר צוין כי "לישראל יש סוכנות ביון מהטובות בעולם, והיא בטח תעשה הכל כדי להבטיח את שלום השחקנים והצוות, אבל הסיכון עדיין גדול מדי".

כמובן שמלבד סיבות כלכליות וסמליות, מאחורי הביקור של ארגנטינה בישראל עומד גם רצון תמים לחדש את המנהג של האלביסלסטה משנות ה-80 וה-90, אז הם נהגו לקיים משחק ידידות מול ישראל לפני מונדיאל.

מסי וחבריו צפויים להגיע ארצה מברצלונה שלושה ימים לפני המשחק, ועל פי התוכנית המקורית יסיירו במקומות הקדושים בירושלים. בבוקר שלאחר המשחק הם ימריאו במטוס פרטי לעיירה ברוניצי, הממוקמת כ-54 קילומטרים ממוסקבה, שם תשתכן במהלך המשחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הלחץ הבינלאומי נמשך: כדורגלן פלסטיני שנפצע בעזה פונה אישית למסי - בטל את הביקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully