וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראו הוזהרתם: עוקץ הסקס שממתין לאוהדים שיגיעו למונדיאל ברוסיה

22.5.2018 / 7:26

ברחבי אירופה מזהירים מנסיונות סחיטה של המאפיה הרוסית, שתנסה לשדך נשים לאוהדים תמימים ולהשתמש בתמונות שיצלמו במפגש האינטימי. "הם לא אנשים שמשחקים על פי הכללים המקובלים", אמר מומחה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ShutterStock

בחודש יוני ימלאו מיליוני תיירים את מוסקבה ואת רוסיה כולה במטרה לצפות בטורניר גביע העולם בכדורגל, ואם גם אתם תהיו ביניהם אז יש משהו שכדאי לכם לדעת ולהישמר מפניו: מאפיונרים רוסיים מתכננים להשתמש בנשים בזנות כדי שיפתו גברים, יצלמו אותם בשעת מעשה ולאחר מכן יחסטו אותם תוך שהם מאיימים עליהם בהפצת התמונות החושפניות.

עוד בנושא

מדריך השידורים המלא לקראת מונדיאל 2018: היכן ישודרו המשחקים?
החוליגניות הרוסיות חוזרות: צפו בהן מתאמנות לקרב נגד אוהדי אנגליה במונדיאל

גבר משוחח עם זונה. ShutterStock
זה יכול להיות מסוכן? גבר מדבר עם אישה בזנות ברחוב/ShutterStock

פרופסור אנתוני גליס מאוניברסיטת בקינגהאם באנגליה שיגר אזהרה בעניין: "אנחנו יודעים שהאנשים הללו נוהגים להשתמש בסקס. הם פונים לגברים דרך האינטרנט ודרך אפליקציות היכרויות ומהר מאוד הופכים אותם לקורבנות סחיטה". כיודע אף אחד לא חסין בפני הטקטיקה הזאת - כזור על פי מספר פרסומים, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בילה ערב רטוב עם זונות ברוסיה כשביקר ב-2013 במוסקבה, ולרוסים יש תמונות מפלילות שלו אותן היא מחזיקים מעל ראשו. טראמפ כמובן הכחיש את השמועות האלה.

"הם לא אנשים שמשחקים על פי הכללים המקובלים בסביבה, וכך הם יפעלו גם לגבי אנשים שמחפשים איזו הרפתקה מינית חד פעמית", אמר גליס ל"דיילי מירור", "זה המקצוע העתיק ביותר בעולם שפוגש את ההונאה הכי פשוטה בספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully