וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארגנטינה: השוער סרחיו רומרו יחמיץ את מונדיאל 2018

שוערה של מנצ'סטר יונייטד סובל מפציעה בברך, ייעדר כחודש ולא ייצא עם נבחרתו לטורניר הגביע העולמי ברוסיה. פרנקו ארמאני, שעדיין לא ערך בכורה בנבחרת, צפוי להיות השוער הראשון

עריכה: תומר לוי

בווידאו: הארי קיין, הקפטן החדש של נבחרת אנגליה, מדבר לקראת מונדיאל 2018

נבחרת ארגנטינה תגיע למונדיאל 2018 ללא סרחיו רומרו, השוער הראשון שלה בשנים האחרונות. רומרו סובל מפציעה בברכו הימנית ועל פי הודעת ההתאחדות הארגנטינאית זקוק לתקופת החלמה של בין ארבעה לחמישה שבועות, כך שהוא לא יוכל להיות בסגל לגביע העולמי ברוסיה. רומרו, שוער המשנה של מנצ'סטר יונייטד, קיווה לשבור את שיאו של אובלדו פילול (13 הופעות לעומת 12 של רומרו) כשוער הארגנטינאי עם הכי הרבה משחקים במונדיאל, אך ייאלץ לצפות בטורניר מהבית.

רומרו בן ה-31 אמנם לא שימש כשוער ראשון של קבוצה מאז 2012/13, אבל בנבחרת השתלט על העמדה ורשם 94 הופעות מאז ערך את הבכורה אצל דייגו מראדונה ב-2009. צ'יקיטו שמר על המעמד גם אצל ארבעת המאמנים הבאים, אבל כעת חורחה סמפאולי יצטרך לשים מבטחו בשוער אחר.

עוד בנושא:
הסגל של ארגנטינה פורסם: מאורו איקרדי בחוץ, פאולו דיבאלה בפנים
סופית: משחק הידידות בין ישראל לארגנטינה ייערך באצטדיון טדי

שוער נבחרת ארגנטינה סרחיו רומרו. רויטרס
לא יוכל לשבור את השיא של פילול. סרחיו רומרו/רויטרס

מי שצפוי כעת להפוך לשוער הראשון של הנבחרת הוא פרנקו ארמאני, שזכה לתמיכה גדולה עוד לפני הפציעה של רומרו בעקבות יכולתו הנהדרת מאז הצטרף לריבר פלייט. ארמאני בן ה-31 זומן לנבחרת לראשונה עם פרסום הסגל למונדיאל ועדיין מחכה להופעת הבכורה, אך למרות זאת נראה כי יקבל עדיפות על פני ווילי קבאז'רו.

נהואל גוסמן, השוער הרביעי שנותר מתוסכל מכך שלא נכלל בסגל הסופי למונדיאל, יוקפץ כעת לעמדת השוער השלישי וזאת דווקא לאחר שאביו העביר ביקורת על המאמן סמפאולי עם קריקטורה לעגנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully