וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המונדיאל: משטרת רוסיה מסלקת נערות ליווי מהערים שיארחו את המשחקים

ברוסיה מדווחים על פעילות משטרתית שנועדה להוציא נערות ליווי מהערים שבהן יתקיימו המשחקים: "באים לבנות ואומרים 'צאו לחופש, תסגרו את העסק בחודש הקרוב". במקביל, ברוסיה חוששים מייבוא של נערות ליווי מניגריה במהלך הטורניר

עריכה: תומר לוי

ההכנות ברוסיה לקראת המונדיאל בעיצומן בשורה רחבה של היבטים. בין היתר מנסה משטרת רוסיה למגר את תופעת הזנות בערים שיארחו את משחקי הטורניר. מדיווחים של ארגונים העוסקים בסיוע לנשים במצוקה עולה כי בתקופה האחרונה פועלת המשטרה במרץ לגירוש נערות ליווי מערים שיארחו את הטורניר.

לדברי אחת הפעילות: "נערות הליווי פשוט מקבלות טלפון מהמשטרה ואומרים להן 'תסגרו את העסק. צאו לחופש. אנחנו לא רוצים לראות אתכן בעיר בחודש הקרוב. לבנות אין ברירה והן עוזבות. הן מבינות שהמשטרה תהיה מאוד קשוחה איתן במהלך הטורניר".

אישה העוסקת במתן שירותי ליווי סיפרה לכלי תקשורת ברוסיה: "בערים שמארחות את המונדיאל נשארות בעיקר כאלו שיודעות אנגלית טוב ומוכנות להסתכן או לחלופין כאלו שעובדות בחסות ארגונים פליליים חזקים ומוכנות להסתכן". יש לציין כי במשטרת רוסיה נמנעים מלהתייחס רשמית לנושא.

עוד בנושא
הארי קיין: "אנחנו יכולים לזכות במונדיאל, כל השחקנים מאמינים"
בשל עבירה על חוקי הפייר פליי: מילאן עשויה לקבל הרחקה מאירופה
נבחרת ארגנטינה: השוער סרחיו רומרו יחמיץ את מונדיאל 2018

נערות ליווי. GettyImages
"רק כאלו שיודעות אנגלית נשארות". נערות ליווי/GettyImages

במקביל, בקרב ארגוני זכויות האדם ברוסיה ישנו חשש מייבוא של נערות ליווי ממדינות אחרות לצרכי ניצול בזמן המונדיאל. כך למשל אחד הארגונים הודיע כי יש בידיו מידע מוצק על ייבוא של כמה מאות נערות ליווי מניגריה בזמן הטורניר. לדברי נציג הארגון העוסק בחילוץ אנשים ממצב של עבדות אולג מלניקוב: "ברוסיה יש כעת כ-5,000 נשים מניגריה שעוסקות בזנות בעיקר באזור מוסקבה. אנחנו מעריכים שיצטרפו אליהן בזמן המונדיאל נשים נוספות. הן יגיעו לרוסיה עם ויזה של סטודנטיות ויוכל לעבוד באין מפריע. צריך לעצור את התופעה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully