וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו לא מסיר את איום העזיבה: "אי אפשר לקנות אותי בכסף"

הפורטוגלי אמר שניות אחרי שריקת הסיום: "היה נהדר לשחק בריאל מדריד", ולאחר מכן הבהיר: "דברי הוצאו מהקשרם. הזכייה? צריך לשנות את השם של המפעל ל-CR7". גם בייל רמז על עזיבה, פלורנטינו פרס וראמוס ענו להצהרות של רונאלדו

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
למה הוא התכוון? רונאלדו עם זידאן/רויטרס

ריאל מדריד עשתה זאת. הבלאנקוס ניצחו הערב (שבת) 1:3 את ליברפול בתום גמר סוער בקייב וחגגו זכייה שלישית ברציפות ו-13 בתולדותיהם בתואר החשוב מכולם. זה היה משחק דרמטי מלא באירועים בלתי נשכחים ודרמטיים. ואחד מהם קרה אחרי שריקת הסיום.


עוד בנושא:

ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות אחרי 1:3 על ליברפול בגמר
מוחמד סלאח נפצע ומירר בבכי. מידו האשים: "ראמוס פצע אותו בכוונה"
רונאלדו השתווה לברצלונה במספר הזכיות, בייל עשה היסטוריה: המספרים

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
מאושר מההופעה בגמר, מאוכזב ממעמדו. בייל/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו לא כבש הערב, הוא גם לא היה דומיננטי כמו בדרך כלל, אבל שניות אחרי שריקת הסיום הוא שוב עמד במרכז הבמה. הפורטוגלי שזכה הערב בליגת האלופות בפעם החמישית, אמר בעיניים נרגשות: "אדבר על העתיד שלי בימים הקרובים, היה נהדר לשחק בריאל מדריד, מודה לכל האוהדים". כחצי שעה לאחר מכן הוא אמר: "לא אמרתי שאני עוזב. בעוד כמה ימים אסביר".

אגב רונאלדו, הפורטוגלי שזכה הערב בליגת האלופות בפעם החמישית, אמר: "מי שוב זכה בתואר מלך השערים של המפעל? צריך לשנות את השם של המפעל מ'ליגת האלופות' ל-CR7".

הדברים של רונאלדו עוררו סערה, כצפוי, והוא נשאל אחריהם על ידי כלי תקשורת אחרים אם הוא מתכוון לעזוב את ריאל. הפורטוגלי התעקש לשמור על עמימות, ואמר: "כרגע זה לא חשוב. נראה מה יקרה אחרי שאחזור מהמונדיאל. ההיסטוריה של ריאל מדריד היא הדבר היחיד שחשוב". במדריד כבר העריכו כי ייתכן שזו תחילה של משא ומתן של רונאלדו עם הנהלת ריאל על חוזה חדש.

בהמשך, אחרי שהרוחות מעט נרגעו, הגיע רונאלדו לחדר העיתונאים והבהיר מה היתה כוונתו. "אני לא אומר שאני עוזב, כי את זה נראה בימים הקרובים. הוציאו מהקשר את מה שאמרתי. בכל מקרה, כנראה שלא הייתי צריך להגיד את זה, אבל אני לא מתחרט כי דיברתי מהלב, כמו תמיד. זה משהו שאני אוגר בתוכי זמן רב, אבל לא ידעתי שהתגובות יהיו כל כך חזקות". רונאלדו הוסיף שמן למדורה כשטען ש"יש דברים שאי אפשר לקנות בכסף. מזה שיש כבר מספיק, בעניין הזה אין לי שום בעיה" וטען ש"זה לא הזמן לדבר על זה, אבל גם אי אפשר להסתתר מהאמת. אני רוצה להישאר בריאל מדריד, קשה למצוא מקום טוב יותר, זה המועדון הגדול בעולם, אבל תהילה זה לא הכל בחיים".

בהמשך, גם פלורנטינו פרס המשיך לנקוט באותה עמדה ואמר בתגובה לרונאלדו ש"אני מאושר שלרונאלדו יש חמישי גביעי אירופה, בדיוק כמו לי" והוסיף ש"זה לא שאני חושב שהוא יישאר, זה העניין הפעוט הזה, שיש לו חוזה תקף אצלנו".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
פעם חמישית. רונאלדו/GettyImages
גיבור המשחק גארת' בייל: "כמובן שהתאכזבתי שלא פתחתי בהרכב, הרגשתי שזה מגיע לי, אני צריך לשחק כל שבוע. אצטרך לשבת עם הסוכן שלי בקיץ ולדון בעתידי"

הקפטן סרחיו ראמוס נשאל על הדברים של רונאלדו בסיום והשיב: "אני מניח שכריסטיאנו יבהיר את הדברים שלו בעוד כמה ימים. אני לא חושב שהוא יוכל למצוא מקום יותר טוב להיות בו מאשר כאן".

גיבור המשחק גארת' בייל התייחס גם הוא לעתידו: "כמובן שהתאכזבתי שלא פתחתי בהרכב, הרגשתי שזה מגיע לי, אבל המאמן הוא זה שמחליט. אני צריך לשחק כל שבוע, וזה לא קרה העונה. היתה לי פציעה בתחילת העונה, אבל מאז הייתי בריא לגמרי. אצטרך לשבת עם הסוכן שלי בקיץ ולדון בעתידי".

על המשחק עצמו והשער הבלתי נשכח אמר הוולשי: "זה חייב להיות השער הגדול בתולדות הגמרים, אין במה גדולה יותר ואני מאושר. אנחנו מבינים מה הצלחנו להשיג וכמה טובים היינו. נתנו לכולם לדבר, אנחנו יודעים כמה אנחנו רעבים, כמה אנחנו מוכנים וכמה תשוקה יש לנו".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס התייחס להצהרות של רונאלדו ואמר: "לכל אחד יש זכות לדבר, מה שחשוב זה המועדון, והיום אנחנו חוגגים. אני מאושר שלכריסטיאנו יש חמישה גביעים, הוא יישאר מאושר. זה לא שהוא הולך להישאר פה, יש לו חוזה". על בייל: "השער שלו היה אחד היפים אי פעם, הוא שחקן ברמה עולמית, וגם בנזמה, אבל יש תקשורת, והמטרה שלה היא לא לעזור לריאל מדריד".

ראמוס מציג את הגביע לחברים

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
שושלת. ראמוס/רויטרס

קצת חגיגות בחדר ההלבשה

המאמן זינדין זידאן טען כי ספק אם ריאל תזכה שוב בשלושה גביעים ברציפות, והביע גם ספקות באפשרות שרונאלדו יעזוב. "זאת ריאל מדריד, אין לנו מילים", אמר זיזו אחרי הזכייה, "בשביל זה אנחנו חיים, זה הדבר הכי טהור, חייבים לנצור את הרגע ואת ההישג ההיסטורי הזה, שלא ברור אם יחזור. אנחנו חיים בשביל הרגעים האלה, בשביל הרגשות האלה. אני לא יכול לתאר מה אני מרגיש בפנים, אבל זה יפהפה. הרבה דברים יכולים לקרות במשחק, אבל אז נכנס שחקן (בייל), ועושה את מה שהוא עושה, ואנחנו מאושרים".

על האפשרות שרונאלדו יעזוב אמר זידאן: "נראה מה יקרה. רונאלדו חייב להישאר, כן או כן". זידאן נשאל איזה שער יפה יותר - של בייל בקייב או הגול המיתולוגי שלו מהאוויר בגלזגו. "לא אגיד מה יפה יותר, אלו שלושה שערים להיסטוריה של המועדון, והאחרון הוא תמיד הכי חשוב. אני אגיד ששל גארת'".

עוד באותו נושא

ברצלונה שוב מתוסכלת, פויול: "צריך לבחון את סדר העדיפויות שלנו"

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס קפטן ריאל מדריד מניף את הגביע האירופי, ליגת האלופות 2018. רויטרס
יודעים להעריך את ההישג. ריאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully