וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, פוחד לסכן את עצמי"

נבחרת ברזיל המריאה ללונדון לקראת המשך ההכנות למונדיאל, הכוכב הודה: "ייקח עוד קצת זמן שהפחד יחלוף, אבל אין דבר שיעצור אותי מלשחק. מקווה שהפעם חלום הגביע העולמי לא ייקטע"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות

נבחרת ברזיל המריאה הלילה (ראשון) ללונדון, שם תמשיך את הכנותיה לקראת מונדיאל 2018 שייצא לדרך בעוד פחות משלושה שבועות ברוסיה. בין העולים על הטיסה היה גם ניימאר, שלפני ההמראה דיבר על מצבו הרפואי והבהיר: "אני עדיין לא כשיר ב-100 אחוז".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
לא ייתן לשום דבר לעצור אותו. ניימאר עולה למטוס/רויטרס

כוכבה של פריס סן ז'רמן, שנפצע בסוף פברואר בקלאסיקו מול מארסיי ולא שיחק מאז, הודה בנוגע לפציעה: "אני עדיין מפחד ללכת עד הסוף ולסכן את עצמי, אבל יש עוד כמה ימים לפני שנתחיל. ייקח עוד קצת זמן עד שהפחד הזה יחלוף, אבל שום דבר לא יעצור אותי מלשחק. אני מרגיש שאני מוכן. הרגל שלי בסדר, אני מרגיש טוב מבחינה פיזית. כמובן שיש כמה דברים שצריך להתרגל אליהם, אני מרגיש לפעמים אי נוחות, אבל זה לא יעצור אותי".

השחקן בן ה-26, שנעדר מחצי גמר המונדיאל הביתי ב-2017 וצפה מהצד בחבריו מובסים 7:1 על ידי גרמניה, הוסיף: "זה חלום לשחק בגביע עולמי נוסף, חלום שאני מקווה שלא ייקטע עבורי שוב".

טיאגו סילבה (מימין), פאוליניו, וויליאן שחקני נבחרת ברזיל עולים על המטוס. רויטרס
ישחקו מול קרואטיה באצטדיון אנפילד. טיאגו סילבה, פאוליניו ו-וויליאן/רויטרס

ברזיל תתאמן בימים הקרובים בלונדון ותערוך משחק הכנה מול קרואטיה באצטדיון אנפילד בליברפול, ב-3 ביוני. לאחר מכן הסלסאו ימריאו לווינה, שם ישחקו מול אוסטריה ב-10 ביוני, לפני שימשיכו לרוסיה.

שיאנית הזכיות באליפות העולם (חמש הנפות, האחרונה ב-2002) תחל את דרכה בבית ה' של המונדיאל מול שוויץ ב-17 ביוני ברוסטוב, תפגוש אחר כך את קוסטה ריקה ב-22 ביוני בסנט פטרסבורג וחמישה ימים לאחר מכן תסיים את שלב הבתים במוסקבה מול סרביה.

טיטה מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
המאמן טיטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully