וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביניו חתם רשמית בליברפול: "זה מה שתמיד רציתי"

הברזילאי בן ה-24 נרכש ממונאקו ב-50 מיליון יורו, חתם על חוזה ארוך טווח כרכש הראשון של סגנית אלופת אירופה ואמר: "מועדון ענק כזה רוצה אותי, לא הייתי צריך לחשוב יותר מדי"

עריכת וידאו:ניר חן

ליברפול התאוששה מההפסד בגמר ליגת האלופות וכבר נמצאת עם הפנים לעונת 2018/19, אליה תגיע עם קשר חדש: פאביניו. הברזילאי חתם הערב (שני) באופן רשמי, אחרי שהאנגלים הגישו למונאקו הצעה משופרת בסך 50 מיליון יורו, לא כולל בונוסים שעשויים להגיע ל-10 מיליון נוספים. המשא ומתן התקדם במהירות ותוך שעות הודיעו שני המועדונים על החתימה.

עוד בנושא:
לא רק פאביניו: יתר ההעברות והשמועות של יום שני
סימון מיניולה: "כל שוער היה בעבר במצב של לוריס קאריוס, גם אני"

פאביניו, שיהפוך רשמית לשחקן ליברפול ב-1 ביולי, אמר לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה ארוך טווח: "אני נרגש מאוד מהמעבר. זה משהו שתמיד רציתי - זה מועדון ענק. מועדון בסדר גודל כזה שמעוניין בשירותיי, לא הייתי צריך לחשוב יותר מדי לפני שהגעתי. אנסה ליצור את ההיסטוריה שלי במועדון, בתקווה שגם אוכל לזכות איתו בתוארים. אנסה לצמוח וללמוד ולשפר את עצמי, כדי להיות חלק מההיסטוריה של המועדון".

הקשר בן ה-24, שלא נכלל בסגל של נבחרת ברזיל למונדיאל ורשם במדיה בסך הכול ארבע הופעות, מגיע אחרי חמש עונות במונאקו, במהלכן כבש 29 שערים ב-225 משחקים והיה שותף לאליפות מפתיעה ולעלייה לחצי גמר ליגת האלופות ב-2016/17. הוא שיחק בתחילת הדרך במונאקו בעיקר כמגן ימני, אך בשנתיים האחרונות שימש כקשר והגעתו לליברפול תאפשר למעשה את המעבר של אמרה ג'אן ליובנטוס.

בהודעת הפרידה מפאביניו, כתבה מונאקו: "מאחלים לך הצלחה בצבעים הבאים, לעולם לא נשכח אותך". ואדים ואסילייב, סגן נשיא המועדון, הוסיף: "אני רוצה לברך שחקן שלמרות גילו הצעיר היווה דוגמה על ומחוץ למגרש, בזכות איכויות מקצועיות ואנושיות יוצאות דופן. הוא עובר כעת לאחד המועדונים המובילים בעולם, חמש שנים אחרי שהגיע למונאקו. אני גאה בהתקדמות שלו, שמאשרת שוב את היכולת של מונאקו לגלות את הכישרונות הצעירים של הכדורגל העולמי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully