וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ': "מקווה שהסקאוטים של הקבוצות הגדולות ישימו לב אליי ברוסיה"

שוער מכבי תל אביב, המתכונן למונדיאל עם נבחרת סרביה, הביע תקווה כי ישרוד את הניפוי האחרון לקראת הטורניר ויצליח להטביע חותם ברוסיה: "הייתה לי עונה טובה. יש לי ביטחון עצמי רב"

אימג'בנק GettyImages

נבחרת סרביה ממשיכה בהכנות לקראת המונדיאל שייפתח בעוד כשבועיים ברוסיה. המאמן מלאדן קרסטאיץ' יצטרך לנפות בימים הקרובים ארבעה שחקנים מן הסגל המונה כעת 27 שחקנים. שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' התראיין אמש בתקשורת הסרבית והביע תקווה לשרוד את הניפוי האחרון. על פי ההערכות במדינה ראיקוביץ' ייכלל בסגל הסופי וייצא לרוסיה כשוער מחליף לאקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ'.

לדברי ראיקוביץ': "אנחנו כבר מחכים שהטורניר יתחיל, אבל יש עוד 16 יום. אנחנו עייפים אך מלאי מוטיבציה. אני מקווה להיכלל בסגל הסופי ושסקאוטים של קבוצות גדולות ישימו לב אליי בטורניר. הייתי לי עונה טובה ויש לי ביטחון רב בעצמי". ראיקוביץ המשיך ואמר: "במשחקי המבחן שיהיו לנו לכל אחד תהיה הזדמנות להוכיח את עצמו. יש לנו תחרות בריאה ואין שום מעמדות בנבחרת. כל ארבעת השוערים שנמצאים בסגל כרגע הם חברים טובים".

במשחק הפתיחה שלה בטורניר תפגוש סרביה במסגרת בית ה' את קרואטיה. בהמשך תשחק מול שוויץ וברזיל. בנוגע לסיכויים להעפיל מהבית אמר ראיקוביץ': "ניצחון על קוסטה ריקה יכול לפתוח לנו את הדלת לשלב הבא. אמנם השוער שלהם קיילור נבאס משחק בריאל מדריד אך יש לנו חלוצים טובים שיכולים להכניע אותו".

עוד בנושא
ליאונל מסי: "הגביע העולמי הוא חלום, ניתן את כל מה שיש כדי להשיג אותו"
מסי מחמם מנועים: 0:4 קליל לארגנטינה על האיטי, שלושער לפרעוש
יד ביד ולב אל לב: החיבור הנצחי בין חאבייר צ'באנטון ללצ'ה

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
"לכל אחד יש סיכוי". ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully