וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מתלהבים ממנואל נוייר: "זה כאילו הוא מעולם לא עזב"

אחרי שהחמיץ כמעט את כל העונה והיה חשש שלא יהיה כשיר למונדיאל, שוער באיירן מינכן מרשים באימונים. ניקלאס זולה: "באימון הראשון לא האמנתי למה שעשה, בחיים לא ראיתי דבר כזה"

אימג'בנק GettyImages

בשבועות האחרונים מרחף סימן שאלה גדול סביב מצבו של מנואל נוייר, ובנבחרת גרמניה חששו ששוער באיירן מינכן שהחמיץ כמעט את כל העונה וחזר להתאמן רק לאחרונה לא יהיה כשיר למונדיאל, אבל כעת כבר נראה ששום דבר לא ימנע ממנו ללבוש את חולצת השוער הראשון של אלופת העולם. נוייר שיחק אתמול (רביעי) 60 דקות כשהמנשאפט פגשו את הנבחרת עד גיל 20, והרשים עם כמה הצלות שהזכירו מדוע נחשב לשוער הטוב בעולם בשנים האחרונות.

עוד בנושא

זה נראה רע, אפילו רע מאוד: רוסיה הפסידה 1:0 לאוסטריה במשחק הכנה
ההתאחדות המצרית הודיעה: סלאח יחלים מפציעתו בעוד כשלושה שבועות
ליאונל מסי: "הגביע העולמי הוא חלום". סמפאולי: "הייתי מעדיף לשחק מול ישראל בברצלונה"

שחקן נבחרת גרמניה מנואל נוייר. GettyImages
חזר מול גדול. נוייר מול הנבחרת עד גיל 20/GettyImages

"בהתחלה לא האמנתי למה שאני רואה, כשהוא התאמן לראשונה אחרי חודשים ועצר באופן מרהיב בעיטה אחרי בעיטה", סיפר חברו לנבחרת ולבאיירן ניקלאס זולה, "זה היה כאילו הוא מעולם לא עזב. בחיים לא ראיתי שום דבר כזה. שפת הגוף שלו היא פשוט מדהימה. הוא השוער הכי טוב בעולם ואני נהנה לאתגר אותו באימוני באיירן עם הבעיטות המסובבות שלי".

עוזר מאמן הנבחרת תומאס שניידר אישר שנוייר יפתח בהרכב אם יהיה מוכן. "צוות האימון שוחח עם מארק אנדרה טר סטגן, שהיה מצוין העונה וחלק חשוב מהסגל שזכה בגביע הקונפדרציות בשנה שעברה, אבל אפילו השתפר מאז", הוא סיפר, "אבל מאנו הוא שוער שלם. המוניטין שלו, הצורה בה הוא זז, הנוכחות על המגרש והכישורים הטכניים שלו. לא סתם קוראים לו הטוב בעולם. כמובן שזה לא מצב קל עבור טר סטגן, אבל כשיש לך שוער כמו מנואל אתה רוצה שהוא ישחק".

גרמניה תפגוש בבית ו' של גביע העולם את מקסיקו, דרום קוריאה ושבדיה, ותחל את דרכה לעבר ההגנה על התואר מול הנבחרת ממרכז אמריקה ב-17 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully