וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייאוש ברוסיה: "הנבחרת איומה, זה אוסף של שחקנים חסרי אונים"

אווירה קשה אצל מארחת המונדיאל לאחר ההפסד 1:0 לאוסטריה במשחק מבחן. הפרשנים תוקפים: "אם ואלרי לובאנובסקי היה על הספסל, השחקנים היו מתחילים לרוץ". המאמן צ'רצ'סוב: "צריך לעשות פחות טעויות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ייאוש מוחלט ברוסיה לנוכח היכולת העלובה במציגה הנבחרת שהפסידה אמש (רביעי) 1:0 לאוסטריה במשחק אימון. זאת שבועיים בלבד לפני שריקת הפתיחה למונדיאל אותו תארח רוסיה לראשונה בתולדותיה. במשחק מול האוסטרים שחקנים של סטניסלב צ'רצ'סוב הרבו לבצע טעויות וכמעט ולא סיכנו את שער היריבה. כעת לא מעטים מבין אנשי המקצוע ברוסיה חוששים כי זו עשויה להיות המארחת הכי גרועה בתולדות הגביע העולמי.

"אחרי תצוגת נפל שכזו, נותר רק להאמין בנבחרת רוסיה", נכתב בציניות ב"ספורט אקספרס" על היכולת של הנבחרת הרוסית. טניסאי העבר יבגני קפלניקוב שמרבה לעסוק פומבית בנושאי כדורגל סיכם היטב את התחושות כשצייץ: "לא ראיתי אוסף כזה של שחקנים חסרי אונים בשום ספורט מקצועני. אוי אם ואלרי לובנובסקי (מאמן שהיה ידוע בקשיחות שלו) היה יושב עכשיו על הספסל, הייתם רואים איך שהם היו מתחילים לרוץ". העיתונאי רומן גורצייט הוסיף בנימה צינית: "נראה שהיחיד שבאמת זכה לתרגל את עצמו הוא השוער אקנפייב. בכל משחק בוחנים אותו כמה וכמה פעמים".

עוד בנושא
זה נראה רע, אפילו רע מאוד: רוסיה הפסידה 1:0 לאוסטריה במשחק הכנה
בגרמניה מתלהבים ממנואל נוייר: "זה כאילו הוא מעולם לא עזב"
ההתאחדות המצרית הודיעה: סלאח יחלים מפציעתו בעוד כשלושה שבועות

ארטיום דזיובה, איגור אקינפייב, שחקני נבחרת רוסיה. רויטרס
הפנים אומרות הכול. איגור אקינפייב וארטיום דזיובה/רויטרס

המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב שמודע לאווירה הציבורית הקודרת סביב הנבחרת הסתפק בכמה מילים יבשות לאחר המפלה מול אוסטריה. לדבריו: "אנחנו צריכים להקטין את כמות הטעויות האישיות ודיברנו על זה בחדר ההלבשה. כמו כן, חסרה לנו רגל מסיימת".

רוסיה הוגרלה לבית א' של המונדיאל עם ערב הסעודית, מצרים ואורוגוואי ולפחות כעת לא נראה שהיא מועמדת להמשיך לשלבים המכריעים של הטורניר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ועדיין יש כאלו שחולצה של דזיובה היא נכס עבורם

מה היה למוריניו לחפש דווקא במשחק הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully