וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ' נכלל בסגל הסופי של נבחרת סרביה למונדיאל

שוער מכבי תל אביב יהיה אחד משלושת השוערים של הסרבים בגביע העולמי יחד עם אקס מכבי חיפה סטויקוביץ' ודמיטרוביץ' מאייבר. נסטסיץ' משאלקה סובל מכאבים ולא נכלל בסגל

אימג'בנק GettyImages

מאמן נבחרת סרביה, מלאדן קרסטאיץ', דילל היום (שישי) את סגל הנבחרת ופירסם את רשימת 23 השחקנים שיהיו בסגל למונדיאל. שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', נכלל בסגל הסופי יחד עם השוערים מרקו דמיטרוביץ' מאייבר ואקס מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ', המשחק כיום בפרטיזן בלגרד. השם הגדול שלא נכלל ברשימה הוא הבלם מאתיה נסטסיץ' אשר סובל מפציעה ונחתך מהסגל.

סרביה העפילה לטורניר גדול לראשונה מאז 2010 ועשתה זאת בסטייל עם קמפיין מוקדמות מרשים. עם זאת, כחודש לאחר העלייה פוטר המאמן סלאבוליוב מוסלין בגלל מחלוקת עם יושב ראש ההתאחדות סלבישה קוקזה, ולמחליפו מונה שחקן העבר מלאדן קרסטאיץ'. סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ', קשרה בן ה-23 של לאציו שעמד במרכז הסכסוך בין מוסלין לקוקזה, יעמוד במרכז העניינים אצל הסרבים, שיונהגו על ידי כוכב מנצ'סטר יונייטד נמניה מאטיץ'. סרביה תשחק בבית ה' עם ברזיל, קוסטה ריקה ושוויץ.

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', שחקן לאציו. GettyImages
יסקרן רבים. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'/GettyImages

סגל נבחרת סרביה

שוערים: ולדימיר סטויקוביץ', פרדראג ראיקוביץ', מרקו דמיטרוביץ'.

הגנה: ברניסלב יובאנוביץ', אלכסנדר קולארוב, אנטוניו רוקאבינה, דושקו טושיץ', אורוס ספאחיץ', מילוש ולייקוביץ', ניקולה מילנקוביץ', מילאן רודיק.

קישור: דושאן טאדיץ', נמניה מאטיץ', אדם ליאיץ', לוקה מיליבוייביץ', פיליפ קוסטיץ', אנדריאה זיבקוביץ', מרקו גרוג'יץ', סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ', נמניה רדוניץ'.

התקפה: אלכסנדר מיטרוביץ', אלכסנדר פריוביץ', לוקה יוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully