וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדיאל 2018: ספרד סיימה ב-1:1 מול שוויץ

אינייסטה קיים את משחקו האחרון על אדמת ספרד, לה רוחה נפרדה מאוהדיה עם שער בכורה נפלא של אודריוסולה וטעות של דה חאה. גררו חזר למדי פרו עם צמד, 0:3 לקוסטה ריקה על צפון אירלנד

רויטרס

בווידאו: סרטון הכנה של פיפ"א לקראת מונדיאל 2018

אחרי הקאמבק של ניימאר וניצחונה של נבחרת ברזיל על קרואטיה באנפילד, משחקי ההכנה לקראת מונדיאל 2018 נמשכו הערב (ראשון) עם 1:1 בין ספרד לשוויץ באל מדריגל. פאולו גררו חזר וכבש צמד במדי פרו ב-0:3 על ערב הסעודית, כשגם קוסטה ריקה נפרדה מאוהדיה לפני היציאה לאירופה עם ניצחון זהה על צפון אירלנד.

עוד בנושא:
ניימאר חזר עם גולאסו, ברזיל גברה 0:2 על קרואטיה במשחק הכנה למונדיאל
ההחלטה שתעלה לבלגיה במונדיאל? סערת ניפויו של ראג'ה נאינגולן מהנבחרת
המסע המופלא של פרנקו ארמאני לשער נבחרת ארגנטינה
היכן ישודרו המשחקים? מדריך השידורים המלא לקראת המונדיאל
חדש, חדיש ומחודש: הכירו את האצטדיונים המארחים את מונדיאל 2018

אלברו אודריוסולה שחקן נבחרת ספרד חוגג. רויטרס
הופעה שלישית, שער ראשון. אלברו אודריוסולה/רויטרס

ספרד - שוויץ 1:1

אלופת העולם מ-2010 קיימה את המשחק האחרון לפני ההמראה למונדיאל ברוסיה ולא הצליחה לנצח את הנבחרת שהדהימה אותה במחזור הפתיחה של אותו טורניר. ספרד שמרה על רצף ההבקעות (19 משחקים ברציפות, רק אחד פחות משיא 20 המשחקים שקבעה הנבחרת ב-1951) אבל לא הצליחה להעניק לאנדרס אינייסטה ניצחון במשחקו האחרון על אדמת ספרד. אלברו אודריוסולה, המגן הימני הצעיר של ריאל סוסיאדד, כבש שער בכורה נהדר בהופעתו השלישית בסך הכול, אבל הספרדים שעלו עם שני חלוצים (דייגו קוסטה ויאגו אספס) לא סיכנו יותר מדי את השער ובדקה ה-62 דויד דה חאה שמט בעיטה די פשוטה של שטפן ליכטשטיינר וסידר לריקרדו רודריגס את השוויון. ספרד תקיים עוד משחק הכנה אחד לפני המונדיאל, וזה כבר יהיה בקרסנודאר בשבת מול טוניסיה. שוויץ תחזור הביתה ותארח בלוגאנו את יפן ביום שישי.

ג'ולן לופטגי לא פתח עם שחקני ריאל מדריד שהגיעו מאוחר בעקבות חגיגות הזכייה בליגת האלופות, והוא עדיין עם מאזן נטול הפסדים ב-19 משחקיו כמאמן הנבחרת: 13 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו והפרש שערים 13:60. זה המאזן השני בטיבו אחרי לואיס ארגונס המנוח (25 משחקים ללא הפסד, מתוכם 17 ניצחונות).

אנדרס אינייסטה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
יפרוש מהנבחרת אחרי המונדיאל. אנדרס אינייסטה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: כבר מצב ראשון של הספרדים. קוקה נבלם והכדור הגיע לטיאגו שירה מחוץ לרחבה, אך זומר הדף מצוין לקרן.

דקה 24: שוויץ כמעט עקצה. פיקה הרחיק רע לעבר דז'מאילי, שבחצי יעף בעט כדור שחלף מעל המשקוף.

דקה 29: גול! איזה שער של אודריוסולה. דויד סילבה הקפיץ מצד שמאל והמגן הימני של ריאל סוסיאדד בעט מהאוויר מ-17 מטרים אל הרשת. שער בכורה לשחקן הצעיר, 0:1 לספרד.

דקה 52: דייגו קוסטה הוריד לאינייסטה שבעט חד בשמאל מ-16 מטרים, אך הכדור שרק ליד הקורה.

דקה 62: גול! השוויון של שוויץ. ליכטשטיינר הקפטן סובב כדור די חלש מצד ימין, אבל דה חאה הדף לא טוב ורודריגס היה על הריבאונד. 1:1 באצטדיונה של ויאריאל.

דקה 90: נאצ'ו המחליף כמעט הכריע את המשחק עם בעיטה מסובבת מצד שמאל שליטפה את הקורה.

דקה 92: שוב נאצ'ו עם הזדמנות גדולה, אבל הנגיחה שלו חלפה ליד הקורה.

שחקני נבחרת שוויץ חוגגים עם ריקרדו רודריגס. רויטרס
קיבל מתנה מדה חאה. ריקרדו רודריגס חוגג עם החברים/רויטרס

ערב הסעודית - פרו 3:0

אחרי מאבק ממושך שבסופו קיבל את האישור המיוחל לשחק במונדיאל למרות השעייתו לפני כן בגלל שימוש בחומרים אסורים, פאולו גררו חזר לחייך ולכבוש. הקפטן הפרואני היה על הריבאונד בדקה ה-41 וכבש את השני לרשת ערב הסעודית במשחק ההכנה בסנט גאלן בשוויץ, אחרי שאנדרה קאריו מצא את הרשת בדקה ה-20 עם שמאלית אדירה מ-18 מטרים. שני הכובשים שיתפו פעולה בשער השלישי, כאשר גררו השלים צמד עם נגיחה פנימה בדקה ה-64 ומיד לאחר מכן פינה את מקומו לטובת ג'פרסון פרפאן. ערב הסעודית עם הפסד שני תוך ארבעה ימים, ומשחק ההכנה השלישי שלה לפני שתשתתף במשחק הפתיחה של המונדיאל, יהיה בלברקוזן מול גרמניה.

פאולו גררו שחקן נבחרת פרו. רויטרס
השאיר את הפרשה מאחוריו. פאולו גררו/רויטרס

קוסטה ריקה - צפון אירלנד 0:3

הטיקוס נפרדו מהקהל הביתי בסן חוסה עם ניצחון משכנע וכעת ייצאו לעוד שני משחקי הכנה באירופה (ביום חמישי מול אנגליה בלידס וביום שני הבא מול בלגיה בבריסל) לפני שימריאו לרוסיה. קוסטה ריקה תשחק עם ברזיל בבית ה', וכמו הסלסאו גם היא השיגה היום ניצחון חלק. קיילור נבאס חגג בשער כאשר ראה את ג'והאן ונגאס נוגח לרשת מקרוב בדקה ה-30. ג'ואל קמפבל כבש אחרי 57 שניות במחצית השנייה ובישל את השלישי מנקודת הקרן למחליף פרנסיסקו קאלבו בדקה ה-66.

קיילור נבאס שוער נבחרת קוסטה ריקה. רויטרס
נהנה מהיכולת של חבריו. קיילור נבאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully