וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול עצום באיראן: הסנקציות נגד המדינה פוגעות בהכנות למונדיאל

המאמן קרלוס קיירוש כועס: "נבחרות מערביות מסרבות לשחק נגדנו בגלל הסנקציות האכזריות". בסוף השבוע יוון ביטלה משחק ידידות וההתאחדות האיראנית הודיעה: "מנתקים איתה את הקשרים"

רויטרס

זעם עצום באיראן בימים האחרונים בעקבות שורה של ביטולים של משחקי הכנה למונדיאל. בהתאחדות המקומית מאשימים באופן גלוי את הסנקציות נגד המדינה וטוענים שההכנות לגביע העולמי נפגעות מסיבות פוליטיות. איראן תשחק במונדיאל נגד נבחרות בכירות כמו פורטוגל וספרד, אבל לא מצליחה למצוא יריבת השיעור קומה דומה, שתסייע להתכונן כראוי.

על המדינה האסייתית מוטלות סנקציות מזה שנים ארוכות מצד המערב והמאמן קרלוס קיירוש אמר בסוף השבוע: "אנשים שואלים אותי למה אנחנו לא מקיימים משחקי ידידות נגד נבחרות כמו איטליה למשל. זה מביל, הם יודעים בדיוק למה. הם יודעים שבגלל הסנקציות האכזריות, קשה למצוא נבחרות שמוכנות לשחק נגדנו במשחקי ידידות".

בסוף השבוע ההתאחדות האיראנית גם הודיעה שהיא משהה את היחסים שלה עם ההתאחדות לכדורגל של יוון. אתמול היה אמור להתקיים משחק בין הנבחרות באיסטנבול, אבל היוונים ביטלו את ההגעה שלהם בגלל היחסים המתוחים עם טורקיה. ניסיונות לשנות את מיקום המשחק עלו בתוהו והאיראנים זעמו והודיעו שהם שוקלים צעדים משפטיים נגד ההתאחדות היוונית.

עוד בנושא:

גרמניה הופתעה על ידי אוסטריה, אנגליה ניצחה את ניגריה
ניקיטה רוקאביציה נותר מחוץ לסגל נבחרת אוסטרליה
מאמן נבחרת מצרים: "הרמדאן פוגע בהכנות למונדיאל"

מאמן נבחרת איראן, קרלוס קיירוש. רויטרס
נאלץ להסתפק ביריבות מבחן כמו טורקיה, אלג'יריה וסיירה לאון. קיירוש/רויטרס

בינתיים ההתאחדות האיראנית מיהרה לפעול ובמקום המשחק נגד יוון הצליחה לקבוע התמודדות עם קוסובו. אלא שברגע האחרון גם המשחק הזה בוטל והאיראנים הודיעו: "דרישות של הרגע האחרון מצד ההתאחדות של קוסובו הביאה לביטול המשחק".

מבט על משחקי הידידות של איראן בשנים האחרונות מצביעים על יריבות כמו טורקיה, אוזבקיסטן, אלג'יריה, טוניסיה, סיירה לאון, ונצואלה, פנמה, רוסיה, טוגו, מונטנגרו ומקדוניה. למעשה היא לא שיחקה נגד נבחרת מהמערב מאז ההפסד 3:1 לשבדיה במרץ 2015.

לפני מונדיאל 2014 האיראנים סבלו מבעיה דומה; אי נכונות מצד נבחרות ממערב אירופה לפגוש אותם למשחקי הכנה. לפיכך הם נאלצו להסתפק בעומאן, גינאה, בלארוס, מונטנגרו ואנגולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully