וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש כבד בנבחרת בלגיה: וינסנט קומפני בספק למונדיאל

הבלם נפגע במשחק הידידות נגד פורטוגל ויעבור מבדיקות מקיפות. המאמן רוברטו מרטינס: "אפשר היה לראות שהוא מאוד מוטרד כשהוא יצא מהמגרש". קומפני פספס את יורו 2016 בגלל פציעה

רויטרס

וינסנט קומפני נפצע אתמול (שבת) במשחק הידידות של נבחרת בלגיה נגד נבחרת פורטוגל (0:0) והוא בספק למונדיאל 2018. הבלם בן ה-32 נפגע כמה דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה ונאלץ לפנות את מקומו. המאמן רוברטו מרטינס אמר אחרי המשחק שקומפני יעבור בדיקות ועד יום שני תתקבלנה תוצאות.

"אפשר היה לראות שהוא מאוד מוטרד כשהוא יצא מהמגרש", אמר מרטינס, "וינסנט לא שחקן צעיר, הוא מכיר את הגוף שלו. הוא אמר שהוא מרגיש כאבים במפשעה ושהוא הרגיש שהוא צריך להיות מוחלף".

קומפני כבר החמיץ את יורו 2016 בגלל פציעה בירך ובבלגיה מקווים מאוד שהפעם לא מדובר במשהו רציני. לבלגיה שלושה בלמים שמשחקים בקבוצות בכירות: טובי אלרדווירלד, יאן ורטונגן, תומאס ורמאלן. גם לורן סימאן הוותיק (לוס אנג'לס FC) ודדריק בויאטה מסלטיק בסגל, אבל קומפני נחשב לשחקן מוביל ואם הוא יהיה בריא, מקומו בהרכב מובטח.

נבחרת בלגיה תשחק בבית ז', בו היא תפגוש את אנגליה, פנמה וטוניסיה. המאמן מרטינס עדיין לא הודיע על הסגל הסופי לטורניר והוא יצטרך לנפות חמישה שחקנים עד יום שלישי.

וינסנט קומפני, נבחרת בלגיה. AP
יפספס עוד טורניר גדול? קומפני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully