וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הדהים גם את מאמן ברזיל: "הוא חזר הרבה יותר טוב משציפיתי"

כוכב ברזיל, שחזר למגרשים לראשונה מאז פברואר, כבש שער נהדר ב-0:2 על קרואטיה. טיטה: "ציפיתי להרבה פחות". וגם: פירמינו מחמם את המאבק, צפו במפגש בסיום של ניימאר עם מודריץ'

רויטרס

צפו בפגישה של ניימאר עם מודריץ' בסיום המשחק

גם מאמן נבחרת ברזיל, טיטה, הודה שהוא מופתע מעד כמה מוצלח היה הקאמבק של ניימאר למגרשים, אך עדיין סבור שנדרשת סבלנות. אתמול (ראשון) ניימאר נכנס כמחליף בדקה ה-46 למשחק ההכנה של הסלסאו מול קרואטיה, הברזילאים התקשו להגיע למצבים מול ההגנה הקשוחה שמולם, אבל בדקה ה-69 ניימאר השלים מבצע אישי נהדר וכבש שער יפה, בדרך לניצחון 0:2 במשחק שנערך באנפילד.

ניימאר עם טיטה מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
טיטה יכול להיות מרוצה ממנו. ניימאר ומאמנו/רויטרס

ניימאר, הכדורגלן היקר בעולם, לא שיחק מאז ה-25 בפברואר כשנפצע במדי פריס סן ז'רמן. "הוא חזר יותר טוב משציפיתי", אמר טיטה בסיום, "ציפיתי להרבה פחות, כי זה תהליך. הוא צריך לעבור כמה שלבים, הולכות להיות לו עליות וירידות. במשחק השלישי, הרביעי, החמישי שלו אחרי החזרה, הוא כבר יוכל לחזור לרמה שלו".

המאזן של ניימאר בנבחרת ברזיל הוא 54 שערים ו-33 בישולים ב-84 הופעות. כלומר, הוא היה מעורב ב-87 שערים ב-84 הופעות - יותר משער למשחק בממוצע. טיטה מודה שיש לו משהו מיוחד בנבחרת, אבל רוצה להוריד מהלחץ עליו. "הוא שחקן שונה, אבל אי אפשר להטיל עליו את כל האחריות להכריע משחקים, זה לא אנושי. הוא שחקן מפתח, אבל הוא לא הכל", אמר טיטה, שסירה להגיד אם ניימאר יפתח בהרכב במשחק ההכנה הבא של ברזיל, בווינה מול אוסטריה ב-10 ביוני. על השער של ניימאר אמר המאמן: "מה שהוא עשה היה יוצא מהכלל, אבל השער שהוא כבש היה ממהלך קבוצתי שכלל את כל שחקני הקבוצה. הוא יודע מה הם תורמים לו".

פירמינו, שכבש את השער השני במשחק באנפילד, כבר עומד העונה על 28 שערים ו-17 בישולים בכל המסגרות. הוא עומד על 6 שערים במדי הנבחרת ב-21 הופעות, לא רע יחסית לחלוץ מחליף. האם הוא יצליח להרוויח מקום ב-11? המאמן טיטה טוען שגבריאל ז'סוס עדיין מוביל במירוץ לעמדת חלוץ ה-9. "פירמינו יכול לעלות בכל שלב, הוא מחמם את המאבק", אמר מאמן הסלסאו, "אבל הוא ישחק במרכז, לא באגף, כי זו העמדה הכי טובה עבורו. ראיתי אותו במשחק מול רומא, הוא מצוין בליצור לחץ".

צפו במודריץ' מפציר בניימאר בסיום: "אנחנו מחכים לך, אוקיי?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully