וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אני לא מחשיב את עצמי כשחקן הטוב בעולם"

כוכב נבחרת ארגנטינה טען: "אני עוד שחקן, על כר הדשא כולנו אותו הדבר". אנסלדי עצבן את האוהדים לאחר שניצל את יום המנוחה לבילוי בג'קוזי, סמפאולי מתכנן לא מעט שינויים מול ישראל, דיבאלה צפוי לפתוח

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ארגנטינה ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש עם ישראל, ובעיקר כמובן לקראת המונדיאל וההופעה באחד הבתים הקשים ביותר בטורנרי יחד עם קרואטיה, איסלנד וניגריה. האלביסלסטה מתאמנים בימים האחרונים בברצלונה ואתמול (ראשון) החליט חורחה סמפאולי להעניק להם יום מנוחה, מה שגרם לתקרית לא נעימה. כריסטיאן אנסלדי העלה לאינסטגרם תמונה שלו מנצל את המנוחה שקיבל יחד עם אישתו בגז'קוזי, והצליח לעלות על העצבים של אוהדי הנבחרת.

עוד בנושא

בעקבות הביקוש: שחקני הנבחרת קיבלו זכות ראשונים לרכישת כרטיסים
שלי יחימוביץ': ההשקעה בארגנטינה הייתה בשביל תמונה של מירי רגב עם מסי
ההתאחדות הודיעה: וילי רוטנשטיינר ייבחר למנהל הטכני של הנבחרות

ברשתות החבריות הופיעו מהר מאוד פוסטים זועמים שביקרו את מוסר העבודה של שחקן טורינו. לדעתם של האוהדים, אנסלדי הוכיח שהוא לא מרוכז באופן מלא בהכנות לגביע העולם, ואחד מהם אף כתב: "מסצ'ראנו בנבחרת 14 שנה ועדיין ויתר על היום החופשי והלך להתאמן. אנסלדי בנבחרת 10 ימים והלך לג'קוזי".

סמפאולי מתכנן לא מעט שינויים, מה שאומר שההרכב שיפתח בישראל לא יהיה דומה להרכב המתוכנן לקראת המשחק הראשון במונדיאל מול איסלנד. על פי הדיווחים בארגנטינה, פרנקו ארמאני אמור לערוך בכורה בשער, כריסטיאן פאבון מבוקה ג'וניורס יקבל הזדמנות שנייה בהרכב וגם פאולו דיבאלה צפוי להיות בין ה-11.

ובינתיים, בראיון שהעניק היום למגזין פייפר, אמר ליאונל מסי: "אני לא מחשיב את עצמי כשחקן הטוב בעולם. לדעתי אני עוד שחקן. על כר הדשא כולנו אותו הדבר כשהמשחק יוצא לדרך. עדיין נותרה לנו בנבחרת ארגנטינה עבודה כדי להיות ברמה של צרפת, ברזיל, גרמניה או ספרד, אבל יש לנו חבורה טובה של שחקנים וארגנטינה תמיד מועמדת לזכיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני נבחרת ארגנטינה כריסטיאן אנסלדי, חאבייר מסצ'ראנו. AP
אנסלדי ומסצ'ראנו באימון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully