וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה הפסידה 1:0 לצ'ילה במשחק הכנה לקראת מונדיאל 2018

הפסד שני לנבחרת של קרסטאיץ' בתקופת ההכנה, הפעם מול הרכב משני של היריבה הדרום אמריקאית. סטויקוביץ' הוציא שני כדורים מהחיבורים, אבל בדקה ה-88 נכנע לנגיחה של הבלם מריפאן

שחקני נבחרת סרביה. רויטרס
יש סיבות לדאגה. שחקני נבחרת סרביה/רויטרס

13 ימים לפני המשחק הראשון שלה במונדיאל 2018, בו תפגוש את קוסטה ריקה במסגרת בית ה', נבחרת סרביה הפסידה הערב (שני) 1:0 להרכב משני של צ'ילה במשחק הכנה בגראץ, אוסטריה. ולדימיר סטויקוביץ' הציל את הסרבים פעמיים כשהוציא כדורים מהחיבורים, אבל בסופו של דבר נכנע לנגיחה של הבלם גיז'רמו מריפאן בדקה ה-88. המאמן מלאדן קרסטאיץ' צריך להיות מודאג לא רק מההגנה שאפשרה לשחקנים הבלתי מנוסים של צ'ילה להגיע ללא מעט מצבים במהלך המשחק, אלא מכך שאף אחד משחקני ההתקפה שלו פרט לנמניה ראדוניץ' לא סיכן את השער.

*** מרוקו, שתשחק בבית ב' של המונדיאל (תתחיל מול איראן, לאחר מכן תפגוש את פורטוגל וספרד) נחלצה מפיגור בז'נבה וניצחה 1:2 את סלובקיה. הנבחרת של הרווה רנאר שלטה במשחק, אבל טיל של יאן גרגוש בדקה ה-59 העניק לסלובקיה יתרון. המחליף איוב אל קעבי השווה בדקה ה-64 ואחרי 10 דקות יונס בלהנדה נגח את השני של מרוקו, שתקיים משחק הכנה נוסף מול אסטוניה לפני שתמריא לרוסיה.

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully