וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות הפולנית צייץ: "קמיל גליק לא ישחק במונדיאל"

מכה קשה לאדומים-לבנים. הבלם שנחשב לאחד מעמודי התווך של הנבחרת, עבר בדיקות מקיפות אחרי שנפצע במהלך ניסיון מספרת וכנראה ייעדר מהגביע העולמי. בונייק: "איזה חוסר מזל"

רויטרס

הבלם המוביל של נבחרת פולין, קמיל גליק, עלול להחמיץ את מונדיאל 2018 בגלל פציעה. נשיא ההתאחדות הפולנית, שחקן העבר האגדי זביגנייב בונייק, צייץ הבוקר: "איזה חוסר מזל, קמיל גליק פצוע ולא ישחק במונדיאל".

מאז אוקטובר 2013, גליק פספס רק שני משחקים רשמיים של נבחרת פולין - שניהם בגלל צבירת כרטיסים צהובים. בכל שאר המשחקים - כולל יורו 2016 - הוא לא החסיר אפילו דקה.

באחד מהאימונים השבוע גליק ניסה לבצע בעיטת מספרת ונחת לא טוב על הכתף. הוא נלקח לסדרה של בדיקות בבית החולים ולמרות שהצהיר ש"אני אהיה כשיר בזמן", הציוץ של בונייק כנראה בישר על חדשות רעות. יאן בדנארק מסאות'המפטון כנראה יהיה זה שייכנס לנעליים הגדולות של בלם מונאקו.

הקפטן רוברט לבנדובסקי אמר אתמול: "אם יתברר שקמיל לא יכול לשחק איתנו בגביע העולמי, זו תהיה אבידה מאוד גדולה לנבחרת. מצד שני, אסור לנו להישבר. אנחנו חייבים להמשיך להילחם".

32 הנבחרות המשתתפות במונדיאל כבר העבירו לפיפ"א את הסגלים הסופיים לטורניר ברוסיה, אבל עדיין מותר להן לבצע שינוי אחד. יכול להיות שבפולין יחליטו לא לזמן שחקן במקום קליק ולקוות שהוא בכל זאת יתאושש לקראת שלב מאוחר יותר.

מאמן נבחרת פולין, אדם נבאלקה, עם קמיל גליק. AP
אבידה גדולה. גליק עם המאמן נבאלקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully