וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מסוגלת לנצח: רוסיה איכזבה וסיימה ב-1:1 נגד טורקיה במשחק הכנה

ניסוי הכלים האחרון של צ'רצ'סוב לא נראה טוב: סאמדוב קיבל כדור עומק מדזוגייב והעלה את הרוסים ליתרון (35), אבל מאלי איזן (60) והרוסים רשמו משחק שביעי רצוף ללא ניצחון

שחקני נבחרת רוסיה. רויטרס
זה לא נראה טוב. שחקני נבחרת רוסיה/רויטרס

תשעה ימים בלבד נותרו למשחק הפתיחה של המונדיאל, ונראה שהנבחרת המארחת פשוט לא מסוגלת לנצח. רוסיה נפרדה היום (שלישי) מנבחרת טורקיה ב-1:1 ביתי במוסקבה, במשחק שהיה ניסוי הכלים האחרון שלה לפני הטורניר אותו היא מארחת. הרוסים נראו רע, פעם נוספת, ורשמו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, כשהפעם האחרונה שהם ניצחו הייתה באוקטובר 2017.

המארחים לא הצליחו להגיע למצבים ונראו חסרי רעיונות ליד השער, אך מזלם טעות בהגנה הטורקית איפשרה להם לעלות ליתרון בדקה ה-35: אלן דגזוייב ניצל את הבילבול והכניס כדור עומק שהגיע לאלכסנדר סאמדוב, ושחקנה של ספרטק מוסקבה הוריד את הנבחרת של אלכסנדר צ'רצ'סוב להפסקה ביתרון 0:1. במחצית השנייה הטורקים השתלטו לחלוטין על העניינים והצליחו לאזן בדקה ה-60 כשיונוס מאלי המחליף כבש וקבע את תוצאת המשחק.

רוסיה המאכזבת תצטרך להיראות הרבה יותר טוב בטורניר עצמו אם היא לא רוצה להפוך למארחת השנייה שלא עוברת את השלב הראשוני. רוסיה תחל את דרכה ביום חמישי הבא במשחק הפתיחה נגד ערב הסעודית. היא הוגרלה לבית א' שכולל גם את מצרים ואורוגוואי.

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully